2014-04-20 11:05:48Ethan~

19/4/2014

呢日原本好地地諗好留o係屋企,點知到左夜晚時間就收到司欣Whatsapp喎~?!
佢無啦啦問我o係邊又話叫我落樓食糖水,原來佢同姐夫過左o黎建生食晚飯呀~!!

大約8:45pm左右落到去會合佢地,首先我地三個就去左M記到hea左一陣先啦~!!
及後司欣就叫我打俾屈姐問下佢o係邊,而佢地兩兄妹當時就o係大興食緊晚飯啦~!!

之後我地五個就會合埋吹下水啦,事關屈姐同屈妹都已經好耐冇見過大家啦嘛~?!
呢轉會面時間主要都係傾下早前傾過既八卦野,但我、司欣同姐夫就要扮唔知情~!!
畢竟呢堆野係佢地兩兄弟近期先發現,而且早前阿姨又交帶過唔好對外爆太多料喎~!!

我地o係M記到傾左一排之後,司欣就話想轉移陣地去附近到食糖水兼繼續吹水啦~!!
由於屈妹話附近都冇咩糖水舖好食,所以佢地幾個債完之後就決定轉戰去紅橋啦~!!

呢期都有好多朋友或掛牌會結婚,但呢年內所以o既婚宴都唔會獅我地呢堆人出席~?!
事關好多人都同我地內部主要成員關係唔好,所以為左唔好麻煩就一致通過唔去啦~!!

今晚大家談及到婚姻或選擇另一半時,成個感覺都變得係幾認真同埋幾成熟咁啦~?!
可能我地呢班人都已經到左適婚年齡,所以大家對於呢方面o既感受都有唔少嚕~?!

至於聽日就係同埋Phoebe佢地一班人食飯,所以o係我地傾傾下中途佢就打o黎搵我~!!
主因就係佢地兩公婆要同我地約定時間,聽日下午一齊出去行陣先再過去晚飯地點~!!