2014-03-20 18:20:22Ethan~

20/3/2014


近年度開始上位o既世俊表現的確唔錯,所以我原本諗住約佢食飯幫佢慶生啦~!!
但唔知點解最終就變左由佢俾錢請食飯,而今次最後目的就變左做見面同傾下計喇~!!

由於同佢都一段時間冇咩見過面,所以我打算趁佢今個月生日就約佢食下飯啦~!!
而且最近又有d野發生左可以同佢講下,咁我見今日身體好返少少咪就約下佢囉~!!

我同佢都係收工之後先出市中心會合,事因佢由九龍返o黎第一站就係呢到落嘛~!!
而我就o係較早時間出左V CIty到拎返套新衫褲先,及後就去左市中心到行陣兼等佢~!!

大約8:30pm於市中心會合左佢之後,我地最終都係決定行返過去V City到食晚飯~!!
由於我近日身體連續出現問題兼剛病好,所以佢都就下我揀左d比較清少少o既野食啦~!!

起初佢都問及我最近係咪冇車出,所以我呢排就少左叫佢幫我去處理相關事宜啦~?!
而事實上最近又真係好少新車模型出,但係我都仍然覺得自佢上位之後係應該重視下~!!

加上前No.2又即將要於六月結婚呀,所以我趁今次會面都有同佢談及到有關事宜嚕~!!
雖然我地都唔會出席相關活動,但我地都就住有關事宜傾過同埋諗返起好多以前o既事情~!!

近年開始有唔唔少身邊o既朋友陸續成家,而我今晚亦都有問及佢打算幾時結婚啦~?!
而佢就回應話因為經濟等問題而未能咁早成事,同時佢又提到我條件唔錯應該會有人追~?!
到底我自身條件係咪算好就唔知啦,但係近年都聽到唔少身邊人咁同我講都幾開心o既~?!

憶起返唔少佢地從前做新人及初出道o既事,今次亦有談到我公司近期o既新人等問題~!!
無論係掛牌定係公司o既新人都係需要調教,但係掛牌上o既新人新年更加係因嚴選而缺人~!?
好多人都好懷念從前做新人o既年代,因為做新人o既時間每每就係最冇太多責任o既階段~!!