2014-03-16 10:13:04Ethan~

16/3/2014

今日約左Michelle同Tina出去銅鑼灣,主因就係因為今轉係要拎手信兼小聚~!!
事關早前Tina去左日本旅行買左d野俾我地,所以今日亦同時幫佢慶祝埋生日~!!

早前已經由Michelle去搞掂好晒所有安排,而我地就約左4:45pm去到Sogo會合~!!
至於今次聚會除左有我地三個主角之外,同時我亦帶埋公司位新人Issac一齊去~!!

雖然同Issac合作左唔係好耐時間,但係我地都覺得佢係一個幾聽教同埋肯學野o既人~!!
加上佢平日生活又係比較平淡,所以我咪諗住叫埋佢一齊見下世面同埋學下同人溝通~!!

我同Michelle就對慣對熟左佢,而Tina首次見佢o既感覺同評價都話佢幾唔錯啦~!!
而我地圍埋當然有講下大家o既近況啦,同時又回顧返從前六人幫做野o既生涯呢~!!

諗返起真係有好多回憶同感受,可惜今時今日大家都已經各有各忙碌o既生活喇~!!
至於呢部份時間係講緊我地o既過去,所以Issac聽唔明我地講緊咩都係一件正常事~!!
再者我地都唔打算佢會聽得明白我地講緊咩,最終我地幾個就決定用剪接同暗號方式去講~!!

講開今晚呢餐飯方面o既評價,我地幾個都覺得其實呢到個環境同埋d野食都真係幾唔錯~!!
由於我地食晚飯o既時間就尚早,所以o係飯後o既時間就去左附近到行下同埋睇左陣野~!!

原本Michelle仲話想去唱K囉,不過最終我地其餘三個都唔太感興趣而令活動取消啦~!!
講到玩方面當然佢就係最活躍o既一個,但我地三個就先後考慮埋時間同經濟等問題嚕~?!
因為下半場活動最後決定唔去之後,我同Issac就行返過去灣仔各自搭車返家就正式散喇~!!