2014-02-03 10:16:13Ethan~

2/2/2014


今日雖然係大年初三話不宜拜年,但我同阿仔就揀左今日o黎個團年聚一聚啦~!!
事因每年我地都會有呢個習慣o既,但我地又需要事前夾定個期同埋做d咩好呢~?!

今年玩法同往年大不同之後,所以今日個行程都開始改由阿仔自己一手一腳搞掂啦~!!
上集就同佢回顧左部份去年o既事宜啦,而今日當然就係同佢談及下本年o既各項事宜~!!

大約3:15pm左右去左新墟M記會合左先,及後我地就去V City行左一陣間兼傾下計~!!
主要係因為我地稍後時間就去睇賀歲片,但宜家又未夠鐘入場咪先去附近到行陣先嚕~!!

我地都各自睇過下本年自己及對方o既運程,整體而言我地兩個今年都係適宜平淡呀~!!
加上我地本年度又未見有任何大計劃需要做,其實好多野都好配合今年想要o既方向呀~!!

雖然話我地今年適宜平淡咁過,但係同以往一樣o既聚會都會照樣o係唔同時間搞下啦~?!
現階段我暫時比較想出去香港唔同地方到行下,主要都係想搵返d劇集場景去感受下呀~!!

每年我地都會揀返套好笑o既電影睇下,至於今日我地就決定左去睇〝六福喜事〞啦~!!
而o係睇完電影之後就去左唱返場K,而是次唱K就係為阿仔o黎緊o既卷二有關啦~!!
事因佢稍後就要面對呢個考核,所以今次佢就話除左當係活動外又可以俾佢練下歌喎~!!

全場佢所揀o既歌都需要由我俾下意見,而我亦幫佢揀左部份o岩佢唱o既歌叫佢練下啦~!!
至於我今次就揀左一堆我好耐冇唱o既歌,事關呢堆歌真係需要好在狀態下先可以唱得好~!!

而o係今轉一連兩場活動完晒之後,我就特登叫阿仔陪我去左一個我好耐冇去o既地方~!!
呢個地方以前我唔開心o既時候都會去望下野o既,但係近幾年時間我真係近乎冇去過~!!
畢竟宜家o既心態都已經唔同晒,甚至好多從前o既習慣亦都o係近年時間有所改變呢~?!

而對住屯門南廠o既一大堆巴士泊晒o係到,以前o既我見到就肯定會覺得好滿足同開心~!!
但係今晚正正就係同阿仔講到堅持同期望等話題,而且我地又回顧左過去十年o既事呀~!!

由於我地近十年時間一齊經歷左好多野,所以面對今晚所談及o既事宜都有所感慨呀~!!
能夠搵到一個識得欣賞同了解自己o既人確實唔易,所以我地都覺得遇到就真係要珍惜~!!

面對住一個又一個難關o既時候,我地到底係咪應該去堅持一個未必有結果o既期望呢~?!
可能就係因為人o既長大變得複雜,所以我地先更需要去學識取捨同留低有價值o既人同事~!!
或者就係呢份心同埋呢份堅持,我地先可以一直守護住自己所愛錫o既人直到以後啦~!!

小日子

並無突然地 拿著鮮花 唱著歌 給我戒指
亦無異常地 憑著香檳 寄意
快樂至此 難道需 找個記念日 維持住
它貴乎隨意
何用敲響作戰鼓聲 作引子

流連小小餐店裡 望大時代過去
浮沉小小沙發裡 讓大人物欷歔
沒有刻意選個日子 刻意討好誰
共你只要相愛 就不會心虛
來場小小的派對 倦極同時進睡
成為小小的愛侶 平淡裡 能多相聚 多相隨
都好過 共你像對 明星般 給尾隨
隆重已讓我 覺得疲累
寧靜安穩 夠我所需

是誰在懷念 除夕倒數 撒下煙花與碎紙
是誰在期待 圓月中秋 放肆
這沒意思 難道需 等到假日做 纏綿事
需要誰同意
其實週一到五 都可以透支

流連小小餐店裡 望大時代過去
浮沉小小沙發裡 讓大人物欷歔
沒有刻意選個日子 刻意討好誰
共你只要相愛 就不會心虛
來場小小的派對 倦極同時進睡
成為小小的愛侶 平淡裡 能多相聚 多相隨
都好過 共你像對 明星般 給尾隨
隆重已讓我 覺得疲累
成大器 其實無樂趣

覓個 伴我 做菜的伴侶
沒有 事幹 就再不見誰
留名百歲 不過為人家爭取

流連小小餐店裡 望大時代過去
浮沉小小沙發裡 讓大人物欷歔
沒有當眾搞個大典 公佈喜歡誰
共你只要即興 便搬進新居
來場小小的派對 倦極同時進睡
成為小小的愛侶 平淡裡 能多相聚 多相隨
都好過 共你像對 明星般 給尾隨
不向各方賠罪
就去牽手 逛逛花墟