2013-12-28 13:16:04Ethan~

27/12/2013

我地呢個三人行組合都已經暫停左一排,不過今晚終於都可以再一次聚埋一齊喇~!!
事因今晚我地會一齊去睇Joey個演唱會,唯一無奈o既係我地三個都係放工先趕出去~!!

幸好我就有William車我出去九龍,至於佢地兩人個就o係西鐵站會合左先過o黎搵我~!!
由於我比佢地兩個都早到紅磡站,所以就問定佢地稍後時間想食定乜就入場睇show啦~!!

隨後我地都係揀左食M記就算,畢竟呢個方法係最平同埋最快手可以解決到問題嘛~!!
而趁呢段時間我就先爆下掛牌家族o既近況,特別係詩嘉早前已經簽左紙結婚一事啦~!!
或者係因為近年大家都各自忙自己生活,所以搞到大家o既關係都越o黎越疏離咁啦~!!

之後我地就轉為講下自己o既近況喇,因為Phoebee早前因為身體問題而病左一大輪啦~!!
所以佢先後都已經缺席左數個活動,但係今晚聽到佢講話佢本人至係都仍然未完全好返晒~?!
至於我地呢個三人行組合當然離不開有笑話,因為Jacky專長就係玩腦筋急轉彎丫嘛~!!

而今次首次去紅館睇演唱會o既Phoebe就覺得好開心,畢竟佢都叫做圓左個心願喇~!!
而一向都唔覺得好活躍於呢類活動o既佢,今晚竟然比我預計中仲要投入同埋話覺得正喎~!!

全晚好多歌對我而言當然好熟啦,而最令佢有感覺o既部份就可以肯定係講媽媽o既部份~!!
縱然我係一個一向好傾向於聽情歌o既人,我今次都俾呢部份所吸引同埋覺得有感覺呀~!!

去到最後埋尾時間,佢就同我講到佢最近收到屯門醫院打俾佢叫佢去見人事部一職啦~!!
雖然最後佢都選擇左放棄呢個機會,原因係佢都好知道自己到底想過o既係咩生活嘛~?!