2013-11-11 13:35:12Ethan~

10/11/2013

呢個星期都可以話係唔太順景,事因呢段時間不快事較多囉~!!
一至五已經要面對唔少公司問題,至於假期仲要面對自身o既事宜~!!

公事、朋友同埋家庭都有唔少事,同時愛情o既問題都要面對啦~!!
經過短短一個月時間o既相處之後,今日終於要o黎一個正式o既了斷~!!

其實要落呢個決定我都唔想,無奈現實o既野始終都係要面對嚕~!!
早於尋晚已經Wtsapp同佢初步交代,但當時佢情緒不穩而要拖到今日啦~!!
既然明知對方現階段係未能冷靜到,我亦相信就算傾都對件事冇幫助~!!

做唔成另一半或者都可以做朋友,呢個可能係佢仲有留戀或者期望啦~?!
但先後都經過左一事又一事,我同佢始終都因為多方面未能協調而分開~!!
經過今日通埋電話傾埋之後,我同佢要交代o既野亦已經正式做好晒喇~!!

佢前後同Phoebe及阿仔傾過,甚至佢搵過Phoebe出手同我去傾過下添~!!
所以話唔了解就真係唔了解,埋尾呢轉我都真係覺得佢完全唔明白我想點~?!
前後都已經唔少掛牌成員放風同教路,而且我倆之間又先後傾過幾次喇~!!

同時今日我亦有同大妹及屈姐會面,而佢地亦都已經了解左成件事啦~!!
同場o既佢地絕對明白點解我行到呢步,加上佢地兩個本身都係好了解我~!!
一個人有架構性o既問題係好難解決,唯一方法就係佢自己痛定思痛囉~!!

佢地兩位除左本身係了解我之外,佢地同樣有從第三者角度去睇件事~!!
兩個人相處真係唔係想像中咁簡單,所以我地更加要去學習同明白對方~!!
如果雙方步伐同埋期望都唔可以同樣,或者分開就係對大家o既最好方法~?!

而我亦都先後同表嫂、阿仔及『愛人』等人通過電話,佢地亦都俾左意見我~!!
我明白一個人失戀係會好傷心囉,但係我作出呢個殘忍o既決定同樣係無奈嚕~!!
正如『愛人』所講咁分手真係唔易講,而且及後處理亦都有一定性麻煩嚕~!!

而呢三位本身除左係比較了解我之外,同樣對呢件事情發展亦有一定性認知~!!
佢地甚為明白我宜家o既心情同立場,所以佢地先後都俾左唔少方法我去做~!!
我都知道每每做主動提出分開o既都係衰人,而呢個角色明顯一定係由我做~!?

而我亦曾經有考慮過遲下先落決定,不過我始終覺得拖佢並唔係一件好事~!!
之後又有多個節日相繼出現,而我o係是但一個日子落手都對佢將有更大打擊~!!
經過我深思熟慮咁平衡晒各方面因素之後,我最後先決定長痛不如短痛啦~!!

加上聽左唔少身邊人o既意見之後,我o係呢次經歷之後更加知道自己想要咩呀~?!
我承認佢絕對唔係一個差o既女仔,但如果要進一步去開發係需要好長時間嚕~!!
或者大家從呢次經歷之後,都真正為自己人生上左一課同埋學左唔少野啦~!!

其實經歷呢次之後,我都學到好多唔同層面o既道理同有更深o既領會囉~!!
無論係自身o既相處上面或者他人o既經驗,都足夠令我好好反思一下自己嚕~!!
而我亦慶幸自己身邊一直有一班明白自己,唔同層面上都會令我進步o既朋友~!!

天窗

別望著 那熱茶 暗中的 計算
茶包 浮起 沉澱
若是沒要事 你怎會約我相見
分手講到了 咀邊

讓靜默 去蔓延 救不了你 太多遍
逃走 還更 方便
事實上我亦理解 不忠的辛酸
不便突然 態度變

毋須打開天窗
能裝不知 也算體諒
狠心揭破真相
無非想 扮誠實來換舒暢

毋須開多一槍
即使分手 要有修養
今天晚宴 就由你付賬

自問亦有形象 未願暴露惆悵
我會扮做無人欠我 分開只因我想

毋須打開天窗
能裝不知 也算體諒
狠心揭破真相
無非想 扮誠實來換舒暢

毋須開多一槍
即使分手 要有修養
今天晚宴 就由你付賬

這結局美麗過真相 這結局更善良
毫無殺氣 不必心傷

毋須打開天窗
能裝不知 也算體諒
狠心揭破真相
無非想 扮誠實來換取舒暢

毋須開多一槍
即使分手 要有修養
今天晚宴 就由你付賬

不必送我 大門要 關上