2013-10-26 10:08:57Ethan~

26/10/2013

今日繼續要同唔同人見面,不過今日就崖要分為上下段兩場啦~!!
上段時間再一次同表哥及表嫂出去,事因尋日表哥話想約埋唱K嘛~!!

至於o係今次唱K活動之中,我地就有一位新成員加入左呢次活動喎~!!
其實我今次都係第一次同佢唱K咋,而呢位新成員就係表嫂個細佬喇~!!

平日見佢都係斯斯文文唔出聲,不過唱起歌上o黎把聲又唔算太差喎~!!
雖然比起我同表哥就差一截,但我都聽得出佢已經好努力去表現自己~!!

無奈今日唱K尾段表哥就突然唔舒服,所以我地就隨即陪佢去睇醫生~!!
及後我就要過返去旺角會合阿Ling,因為今晚仲約左Phoebe佢地晚飯嘛~!!

上下兩段兩個唔同o既約會,都係尋日一次過突然性搵埋我一齊去啦~!!
所以玩完上段之後就去下段,而下段當然就係仲有Jacky同埋肥豆兩個啦~!!

肥豆都已經一段時間冇見面,但係今次見到佢竟然睇到佢減肥成功呀~!!
及後當然就主要問下佢近況同問下佢減肥計劃,之後就轉為講下生活事~!!

佢突然約埋我地食飯都係因為太耐冇聚,而且佢又八卦想見下我女朋友~!!
首次見面o既佢地當然未有太多話題講,所以兩位女仔就繼續傾下計先~!!
至於我地男仔方面就梗係玩得,同樣佢地兩個都唔會放過任何玩人機會~!!

另外今次首肥豆首次見阿Ling啦,所以我都有問及佢o既感覺同埋意見啦~!!
今次整體表現比起上一次稍微好返少少,不過Out look仍然仲係問題呀~!!

見返肥豆呢位新評審之後,我地當然又有到屯門之後再食糖水繼續下場~!!
事因佢仲有好多從前o既過程想知道,所以我都有同佢講過下我o既感覺啦~!?

不過o係未食飯之前o既時間,Jacky就特登俾講左一件好突然o既事我知道~!!
幸好我地今晚係約左出去晚飯,如否阿Ling就會私自走上o黎我屋企搵我~!?