2013-10-19 09:54:50Ethan~

19/10/2013

  雖然今個月初已經見過『愛人』,但係今日就係另一場加班o既場次啦~!!
事因我早前幫佢搵左堆7-11印花同公仔,所以今日咪拎去粉嶺俾晒佢囉~!!

原本今日約左2:30pm去佢樓下會合,點知佢竟然仲未收工返到屋企呀~?!
因此我就o係佢樓下撞到佢收工返屋企,及後就正式上左佢景盛屋企一次喇~!!

雖然今次唔係第一次上去佢屋企,但係正式入埋屋入面就真係正式第一次~!!
及後我就同伯母傾左一陣間計,事因佢當時需要換返條褲兼擺返隻公仔嘛~!!

等到佢搞掂晒d野之後,我就同佢去左附近間酒樓到飲左個下午茶啦~!!
而是次伯母原本仲有留我晚飯o架,但因我今晚要返家所以就要等下次啦~!!

今日同佢會面當然有唔少野要傾,而主要要傾o既事就同我拍拖o既事有關~?!
事因呢期呢個問題都成為佢關心問題之一,所以我都有將所有野同佢交代呀~!!
加上我又有好多相處上o既問題想問佢,同時又聽下佢o既分析同問下佢經驗~!?

其實好多事宜佢都睇得比我透,而且處理o既手法同心態等方面都比我輕鬆~!!
事因我今次亦有就住早前發生o既問題,趁今轉會面一一咁同佢詳談返次啦~!!
唔知點解我對住佢真係特別輕鬆,雖然佢間中都會令到我好嬲或者好唔開心嚕~?!

而o係講完左我拍拖o既事宜之後,我地亦都有就住生活等方面傾過下啦~!!
佢今日心情起初就唔係太好,事因佢話佢越o黎越不滿佢o既工作環境喎~!!
佢擔心未來日子可能要變為輪星期日返工,而我亦睇得出佢真係感到好不滿~!!
近年我已經好少見到佢咁唔高興,但為左呢樣野佢就真係表現得好無奈嚕~!!

另一方面...
我地今日都有就住演唱會、睇劇等事宜傾過,因為呢堆問題都會影響我拍拖~!!
不過我早前已經聲明左一次,早前已落實晒o既一切計劃將唔會受到任何影響~!!

而佢今日亦已經應我要求,對住我唱左一次近日我好喜歡聽o既〝追〞啦~!!
當然我就梗係就住活動及計劃等事宜再傾,因為未來我將會要佢加班會面~!!
佢最初都企硬只會堅持每個月一次,但及後佢就肯變為『考慮下』呢個字眼啦~!!
加上唔同活動o既次數方面,未來日子亦會視乎情況而決定翻炒或加班處理~!!

原本我地為左加班次或翻炒問題企硬,所以我就話佢做初一我就做十五囉~!!
而佢應對我各項要求都已經熟晒手,及後佢話我唔合作就以後都聽唔到佢把聲~!!
無奈我唯有提到繼續互相配合去解說,之後先可以令佢唔再企硬行新方案咋~!!

每次見面就梗係唔少得有抽水環節,事因為左佢訓覺、睇波同出街問題傾過~?!
由於佢之前都承諾過唔少關於以上o既事,但近年都竟然不斷被發現出問題~!!
所以我就借勢話左佢幾句同講明有證據,但其實佢自己都應該明白我嘈咩嚕~!?

至新本年度及明年度o既多個決議案方面,我地應該會轉用新制度去行啦~!!
幸好我今次提出o既多個決議案方面,佢都由企硬變為肯去考慮加班處理喇~!!
同時我趁今次問到佢去韓國o既事,得知佢會去六日兼佢需於離開前俾到期我~!!

至於最後佢陪我等車期間,佢就竟然同我探討到北區路線發展及118車務問題~!!
畢竟佢身住北區加上返放工又要搭118,所以佢對呢面樣關心都確係正常事~!!



這一生 也在進取 這分鐘
卻掛念誰 我會說 是唯獨你不可失去

好風光 似幻似虛 誰明人生樂趣
我會說 為情為愛 仍然是對

誰比你重要 成功了敗了也完全無重要
誰比你重要 狂風與暴雨都因你燃燒 一追再追
只想追趕生命裡一分一秒 原來多麼可笑
你是真正目標 一追再追
追蹤一些生活最基本需要 原來早不缺少
HA 有了你 即使平凡卻最重要

好光陰 縱沒太多 一分鐘那又如何
會與你 共同渡過 都不枉過

瘋戀多 錯誤更多 如能從新做過
我會說 願能為你 提前做錯

誰比你重要 成功了敗了也完全無重要
誰比你重要 狂風與暴雨都因你燃燒 一追再追
只想追趕生命裡一分一秒 原來多麼可笑
你是真正目標 一追再追
追蹤一些生活最基本需要 原來早不缺少
HA 有了你 即使平凡卻最重要

一追再追......

只想追趕生命裡一分一秒 原來多麼可笑
你是真正目標 一追再追
追蹤一些生活最基本需要 原來早不缺少
HA 只得你 會叫我彷彿人群裡最重要

有了你 即使沈睡了 也在笑