2013-09-26 18:32:59Ethan~

26/9/2013


今晚又o黎一次突發性飯局,而今次負責約我o既竟然係Jacky喎~!!
由於佢地兩公婆日前拎左部車去整,而今晚收工後就要去拎返啦~!!

所以佢地就約我今晚一齊食飯,而且佢地又打算同我講下追數件事~!!
事因早前Phoebe因為舊公司欠薪而搞到上勞工處,而尋日又有手尾嚕~!?
既然今晚係可以一齊見面食飯,所以佢地咪同我再傾下件事點處理囉~!!

雖然宜家件事係出現左少少問題,不過我都勸喻佢地要冷靜處理啦~!!
畢竟件事都已經進入左法律程序喇,咁樣佢地就更加應該諗真想要點做~?!

至於o係我地拎返部車之後,最後就決定左落去黃金海岸o個邊食晚飯~!!
事因今晚難得可以出到車,所以Phoebe就建議今晚一齊去遊返轉車河喇~!!

今晚都主打係講生活及感情問題,生活主要都係圍繞住身邊班朋友啦~?!
到底自己身邊仲有幾多個老朋友係一直維繫至今,其實已經係可以數得出~!?
同時我地又回憶返唔少兒事o既野,加上從前中學生活o既點滴就更好笑~!!

身邊好多掛牌成員都係兒時開始認識,但宜家已經好少機會大搞聚會啦~?!
所以我地呢班人o既關係其實亦都變緊,當中我地的確係有無奈同埋感慨~!!
但係經過多次大洗牌之後,今時今日仲留守到掛牌行列o既人已經算係咁~!?

而感情事方面就主要講我,雖然因為某人o既出現的確令我幾感到苦惱~?!
由於我又未係去到好喜歡佢,但我身邊眾人都睇得出佢好有誠意同積極~!?
所以現階段我都只係覺得只會係朋友,但日後會變成點就未能有確定答案~!!

至於o係晚飯之後去左遊車河之外,我地仲有去埋深井食糖水去返家啦~?!
而呢部份時間主要就係傾下日後o既活動,事因未來幾個月都仲有野會搞嘛~?!
本年度o既決議案大部份都已經落實,稍後時間就只係將計劃一一咁實行咋~!!
但同時又臨近年尾時間o既關係,所以我地及後亦會開始夾下出年o既野喇~!!