2013-09-16 18:18:14Ethan~

16/9/2013


由於今日係Jacky正日生日,所以Phoebe下午就叫左我今晚上佢到~!!
事關佢地買左個蛋糕仔當首場慶生,而我又梗係同佢地兩個聚下啦~!!

至於正式幫佢慶生o既飯局,我地早前就夾左會安排o係稍後時間啦~!!
現階段預計月尾左右就應該會成事,所以今晚就反而係簡單形式先嚕~!!

呢個星期尾就已經係中秋,所以今次會面佢地都有俾到應節禮物我呀~!!
佢地話早前買左一大堆野食應節喎,所以咪藉住今次見到我就俾左我先~!!

今晚會面時間唔算太長,主打都係先講返佢為左份工件事搞成點啦~?!
而今日亦都已經叫做暫告一段落喇,事因佢地今日已經去左勞工處到處理~!!

再者今晚仲聽返唔少之前已發生o既事,今日呢個結果雖然係好不快呀~!?
但係既然早前都已經有咁多問題積落,倒不如一次過將所有問題解決晒佢啦~!!

至於有關中秋節假期o既安排,屆時我地都應該係約埋一齊出去玩返轉啦~!!
事因早前就話計劃左北上玩啦,但宜家搞到咁都應該留港玩返日就算喇~!!

另外關於阿Ken單野方面,我地今晚都有談及到兼收到當事人來電啦~!!
聽落主角新一步資料情況就唔係好樂觀,事因佢好似真係發現到有第三者呀~!!
無奈阿Ken宜家仲未放得低件事,而且佢命計劃左稍後會去見心理醫生添~!!