2013-08-27 13:34:40Ethan~

26/8/2013


尋晚就因為精神不足問題,最終我就冇過到去友愛同佢地傾野~!!
而今晚始終都係要過去一轉,事因今轉係Phoebe同Jacky一齊出手呀~!!

今晚照舊過去友愛會談關於Ken哥單野,事因近日好似又有d變數呀~!!
由於早前Ken同Tracy有過會面,而當中o既過程Ken就同Phoebe傾左一次~!!

而o係Ken過到o黎友愛之前,我就已經上左去傾同佢地初步傾過下啦~?!
再者日前又因為各種唔同原因,而被我地發現好多古怪關係存在當中~!!

所以呢次除左有講到有關事宜之外,我地仲講到有關人士o既及後處理啦~?!
同時o係今日亦正式收到Jacky兩公婆通知,下月尾o既慶生活動將會取消嚕~!!

事因就係因為當中有太多問題仲未解決,而且中間又涉及到唔少人士呀~!!
至於新一步決議案就改為拆開處理,所以日子方面就要有待進一步商議喇~!!

而今晚又係搞到夜一夜先食晚飯,事因Ken哥今日收工返到o黎都好晏喇~!!
加上我地原本諗住叫KFC外賣,但最終又係因為時間問題而改為叫茶餐算~!!

不過今次會面o既談論方面,我聽到Ken哥好似已比早前開心左同輕鬆左啦~?!
畢竟呢次經歷始終係佢人生一大挫折,所以我地都相信只有時間先幫到佢啦~!!

其實事情已經去到呢個地步,結果點樣都叫做係塵埃落定同埋冇轉彎餘地~!!
而主角唯一可以做到o既事,就係學識點樣去面對、汲取經驗同埋重新開始嚕~!!