2013-08-17 16:15:03Ethan~

17/8/2013

自老表結婚當日之後,我同Raymond都已經冇聚一段時間喇~!!
而今晚就相約左出去旺角晚飯,至於最終佢就揀左去食Pizza啦~!!

由於早前發生左件震撼事,所以今次會面都有同佢談及到啦~!!
不過睇佢o既反應就出奇地冷靜,或者係因為佢從未經歷過呢d野啦~?!

當一個人失去一段情或一個人,可能真係要經歷過先會知有幾痛啦~!!
而作為局外人o既佢就梗係可以冷靜,而且佢比起我地又似乎唔太感性卦~!?

至於今次會面除左談及到有關事件之外,重點就枰係講埋下個月o既事~!!
事因下月會係Jacky同埋阿仔o既生日,而且我地又將會作出特別安排呢~?!
所以我就預先同佢講左一次,加上及後又會有部份工作需要佢幫忙處理~!!

除左生日活動佢需要幫忙做搞手,及後阿仔畢業相外景佢都需要幫手啦~?!
事因阿仔於稍後時間正式行畢業典禮,而畢業相就由我地將作另行安排~!!

另外...
今次除左講到生活上o既野之外,我地趁今轉仲傾到早前話過去旅行一事~!?
早前就曾經傾過想計劃去台灣自由行,但今晚佢又突然提出去韓國玩喎~?!

其實兩個地方對我而言都冇咩問題,重點係有關參與人物夾到假先得~!!
由於今年年底將已計劃去睇演唱會,所以相關計劃係會延至明年先做啦~!!

今年真正餘下o既時間唔係唔多,同時多項決議案亦已經相繼落實左啦~!!
所以今年o既活動都應該係咁上下,我地到左第四季就會開始計劃明年o既事~!!