2013-08-11 11:37:43Ethan~

11/8/2013

 
尋晚已經同Jacky及Phoebe見完面,今日就再一次約埋會面兼食飯喎~!!
而同尋日唯一唔同o既就係加多一個成員,而佢就係近日生日o既Ken哥喇~!!

至於點解會得Ken哥一個出現咁奇怪,當然就梗係已於尋晚有講過下啦~?!
其實得知呢個原因o既時候,我都真係打左個突兼覺得搞成咁係好可惜o架~!!
無奈呢件事已經成左事實,而今晚亦正式由阿Ken親口同我提到佢離婚一事~!!

兩前年睇住阿Ken同Tracy成就終身大事,當時一眾掛牌仲好替佢地開心添~!!
估唔到...第一對跑出o既掛牌人,最後竟然成為第一對分開o既掛牌人呀~!!

早於尋晚已經聽過一個初階版本,而今晚就由主角親身講下佢o既感受啦~!!
作為佢地兩位朋友o既我地,見到佢地搞到咁o既地步的確係令人感到惋惜嚕~!!

至於作為主角o既阿Ken心情及情緒更加唔會好,所以我地都好明白佢o既心情~!!
眼前我地呢班朋友可以做到o既,就只係盡量抽空去陪下佢或者聽佢呻下啦~!!
畢竟o係人生上發生左一件咁o既事,無可奈何生活上都係會出現唔少變化嚕~!?

其實佢地之間o既問題唔係一朝一夕,但經過我地數位圈內人處理完後又係咁~?!
我地好多掛牌一直都知道問題係乜,但作為朋友o既我地始終係希望佢地好~?!

至於男女雙方o既供詞同感受方面,其實Phoebe早前已經都聽過晒兼分析埋啦~!?
最初Phoebe都希望盡力幫佢地和好,無奈女方o既意向同埋做法都好決絕嚕~!!

經過我地三位同阿Ken分析左之後,大家o既其實初步共識都係已經有左啦~!!
就算今日真係有機會再次俾佢地復合到,對未來o黎講到底又係咪一件好事呢~?!

難完阿Ken講完佢o既感受之後,我地作為朋友o既亦只可鼓勵佢努力面對人生~!!
或者呢段時間真係好難受好痛苦,但係時間就係將一個人完全放低o既良方~!!

至於今日除左係俾阿Ken發洩佢o既不快之外,另一重點就係幫佢慶生啦~!!
雖然今年只係得我地三位同場幫佢慶生,但我地好想同佢講佢係有朋友支持嚕~!!