2013-07-09 18:15:29Ethan~

9/7/2013

 
日前已經睇過Eason演唱會,估唔到今晚又再一次有機會去睇喎~?!
事因阿仔唔知點解可於日前搵到飛,所以今晚我地就一齊出去睇演唱會~!!

都已經事隔三年時間冇同佢去睇演唱會,而且今次o既飛又真係好難搵呢~?!
起初我都已經打消可以睇到Eason演唱會o既念頭,但突然又好好彩睇到兩次嚕~!!

早前同『愛人』就睇最前排,但今轉o係山頭上望返落o黎又係另一番體會啦~!!
至於阿仔宜家愛上左睇演唱會,主因咪就係因為由我第一次帶佢去睇而開始囉~!!

起初佢對於我日前已經睇左一次,佢心中可以都已經有少少唔係咁喜歡o架喇~?!
不過後尾可能係因為現場氣氛勁正o既關係,最終話題就開始轉為講唱功呀~!!
再者我地都一再為Eason唱現場o既功力而呆左,事因佢真係唱得好勁又好聽~!!

難得可以睇到第二次兼換左人陪我,除左o係感覺上唔同之外都冇咩大分別啦~!!
因為睇Eason開show就真係次次都好開心,再者阿仔又係d比較活躍o既份子呢~!!

全晚個流程同第一場大致上一樣,不過中間就梗係點都會有少少唔同o架啦~!?
同時全晚唯一最大分別o既就係最後部份,事因佢今晚係唱快歌做Ending嚕~!!

日前同『愛人』去睇o個場,佢就係以〝明年今日、單車〞兩隻歌作結尾啦~!!
但今日就係講完一大輪笑話之後,仲以〝重口味〞令全場high爆做收尾呀~!!

至於今日由於要返工o既關係,所以我同阿仔就各自各出到紅磡先再會合~!!
及後我地就好似以往睇演唱會o既做法,好求其兼好快手咁食左個M記就算喇~!!

另外亦因為今轉見面時間唔係太長,所以我地今日冇咩點樣去傾任何話題~!!
主要都係o係散場搭車返o黎之時,由阿仔同我大約咁講下佢近日o既不快啦~!!

雖然我都知道佢近日有唔少事發生,所以我都會於稍後時間正式同佢傾下~!!
至於o係佢今晚同我呻o既時間裡面,我同時發現佢真係o係呢到學會左唔少野~!!

今年時間唔經唔覺已經過左一半,阿仔亦要即將開始佢人生新o既一頁喇~!!
而除左未來o既各種不同挑戰之外,本年度十大位置o既競爭亦比往年大左啦~?!
所以佢現階段都係時間要調整自己心態,準備好去面對另一個人生新里程呀~!!

我的快樂時代

讓我有個美滿旅程 讓我記著有多高興
讓我有勇氣去喊停 沒有結局也可即興
難堪的不想 只想痛快事情 時間尚早 別張開眼睛

長路漫漫是如何走過 寧願讓樂極忘形的我
離時代遠遠 沒人間煙火 毫無代價唱最幸福的歌

讓我對這世界好奇 讓我信自己的真理
讓我有個永遠假期 讓我渴睡也可嬉戲
從今天開始 相識當作別離 時間就似活多一世紀

長路漫漫是如何走過 寧願讓樂極忘形的我
離時代遠遠 沒人間煙火 毫無代價唱最幸福的歌 願我可

無論日夜是如何經過 寧願在極樂當中的我
沉迷或放棄亦無可不可 亮無代價唱最幸福的 願我可

唯求在某次盡情歡樂過
時間夠了 時針偏偏出了錯