2013-07-01 10:52:00Ethan~

1/7/2013


去完五日o既日本旅行返o黎之後,當然就係我o既正日生日飯局啦~!!
今年正日同往年好唔同,事因今年只係由阿仔同我一齊晚飯慶祝咋~!!

今日正日生日就梗係收到唔少祝賀,所以呢方面就同往年差唔多啦~!!
不過生日先o黎打風落大雨,最終搞到我地o既原定行程唔能夠順利進行~!!

由於我地原本打算入去馬灣晚飯慶生,事因我想搵返個有靚景o既地方過嘛~!!
但因應天氣變得惡劣o既關係,所以最後就轉為屯中食個晚飯慶祝就算喇~!!

今日天氣雖然就唔係幾好,但都仍然冇阻我地兩仔爺外出慶祝o既心情啦~!!
其實每年到左我生日o既時候,正正就係代表今年又已經過左一半時間喇~!!
換言之本年餘下o既時間已經唔多,同時下半年o既各項決議案亦陸續出台~!!

既然今個月係打頭陣同阿仔會面,首先就梗係同佢交代返一連串事宜先啦~!!
再者我每次去完旅行返o黎之後,都一定會有一大堆手信係送俾阿仔o架啦~!!
其實今次預備左o既手信都係有意思,因為我今轉係特別預備左一份心意野~!!

至於阿仔o係我離港期間都幫我做左唔少野,重點當然就係去幫我拎車啦~!!
所以o係今晚晚飯之後就去佢到拎返,至於事前就梗係有其他野要傾下先啦~!!

今日大約4:30pm左右出到市中心會合,及後我地去左Starbuck到飲下野先啦~!!
事因呢段時間又未夠鐘晚飯,但我地又想搵個地方坐低傾下近日o既事情嘛~!!

其實今日都係會由我做主打,因為我會將近兩三個月o既事一一同佢傾下啦~!!
首先當然就係同佢夾返下半年o既事,事因o黎緊o既野多數以佢為主導呀~!!
佢o既生日及畢業典禮將於下半年出現,所以我地高層早前已經夾左一轉啦~!!

正正因為下半年以佢o既野為主力,所以轉look呢個指定動作又會再度出現啦~!!
所以今次我都有同佢再重申一次,佢未來日子將會由內至外o既所有野都換晒~!!
其實我都已經分階段幫佢逐步替換佢o既衫褲,而且又會改變下佢o既形象呢~!!

另外今年亦係佢出道十周年時間,同時好多程序性o既野都將於本年度埋尾呀~!!
由於佢o黎緊將會接受三個項目o既考核,所以佢呢段時間就係時候要做下準備啦~!!
畢竟佢都即將步入人生另一個階段,所以呢十年應該要做o既野都係時候總結啦~!!

另一方面...
佢本年度o既表現今轉亦有提及,同時佢有咩係需要改變及注意亦都已經講左嚕~!!
我再一次重申今年o既我係會比往年較為強硬,所以佢都要同時做好心理準備喇~!!

至於早前我幫老表個婚禮及有關旅行o既事宜,我今次亦都有一一同佢提及到啦~!!
事因我除左希望同佢分享下相關經歷之外,同時亦希望佢會去感受下某d野啦~!!

今日o既會面大致已經將想講o既野都講晒,同時我亦都已經聽左佢o既意見啦~!!
由於婚禮之後有某個女仔對我好似有意,所以我今次都特登同佢傾下相關話題~!!

以往好多時都係女仔主動埋我身,不過次次都係因為種種原因而未能開始啦~?!
或者我係一個好知自己要咩o既人,所以我都再一次提醒阿仔識女仔時要注意嚕~?!