2013-06-21 20:01:03Ethan~

18/6/2013

 
呢晚又過左去友愛同Phoebe及Jacky見面,事因Phoebe今日打o黎搵過我~!!
起初佢打俾我都主要係吹下水,及後佢就叫我幫佢地買糖水上去食嚕~!!

大約8:45pm左右就買埋野上到去,及後就梗係吹下水兼講下下半年計劃~!!
佢早前因為份工壓力過大而考慮應否辭職,不過始終仲o係考慮狀態啦~!!
事因佢話Jacky唔係太支持佢辭職,所以佢就仲有好多野需要諗清楚喎~!!

雖則我都知道佢好有自己一套,而且日前會面時都有談及有關事宜啦~!!
好多時當一個人要落決定o既時候,的確係會有好多交叉點問題問自己~!?
而且佢又問我有咩新工介紹俾佢,不過我好清楚佢自己到底想要d咩o既~?!

至於o係今晚會面時間,佢就同我講左一個喜訊係關於呢方面個問題o既~?!
事因佢老闆都知道有問題發生,所以佢公司就安排左佢做另一個職位喇~!!

有關工作上o既問題,好多時身邊人的確未必會完全明白當中o既難處啦~?!
不過我總相信如果肯搵身邊人傾下,或者會搵到一條新o既出路俾自己嚕~?!

另一方面...
今晚我地仲講到關於近日掛牌成員o既事,所以呢部份都仍成為探討重點啦~!!
事因好多掛牌近年表現都唔太好,所以我地一聚高層就決定採取放棄手法去做~!!
目的並唔係真係想當事人獅人理,而係要佢地自己去反省一下問題所在呀~!!

其實有關呢方面o既問題,我早前都先後同Phoebe及阿仔去詳細探討過喇~!!
我地都發覺人好多時都係唔知自己衰咩,但當自己被忽略後就會察覺有問題~!?
至於我日前就o係Facebook講左一段說話,而且當中o既野當然唔係咁簡單啦~?!
我希望各位掛牌都應該就住呢方面去留思下,到底宜家朋友o既關係係d咩~?!

早段好多被人忽略左o既人,近年都陸續開始有返少少表現同肯出席活動啦~!!
不過又到部份從前好落力表現自己o既人消失,而最終到底有幾多人係keep到呢~?!
呢個問題已經唔係一朝一夕,加上近年掛牌又正值係新舊交替o既年代添呢~?!

除左談及到掛牌成員表現之外,下半年各個活動計劃都於今晚有傾過下啦~?!
事因過左我正日生日之後,好多下半年o既野就係時候要上馬同埋做準備嘛~!!

首要已經講到有關大家o既畢業禮,至於重點就梗係擺左o係阿大身上先啦~!!
同時有關各人o既生日及送禮等問題,我地都將會同各高層再進一步開會商議~!!

不經不覺今年都已經過左一半時間,所以好多人本年o既表現亦已成結果啦~!!
係咪仲能夠o係往年o既時間裡面企得穩,有心去做o既就要把握下半年時間喇~!!