2013-06-16 20:11:01Ethan~

16/6/2013

 
今日中午同Jacky傾左一陣Wtsapp,佢話今日Phoebe玩病假冇返到工喎~?!
而且佢仲話Phoebe想約我下午出去食tea,所以我地兩個咪趁機聯絡下嚕~!!

其實自Phoebe轉左返呢份工之後,我地三個就已經冇以前咁見得咁密喇~!!
事因佢地兩個本身都有好多野要忙,加埋我地宜家d期又冇以前咁好就呢~!!

難得佢今日突然話請左病假冇返工,所以佢地兩公婆咪約左去友愛一轉嚕~!!
由於Jacky下午要先去剪頭髮,所以開始o既時候就只係得我同Phoebe兩個~!!

經過尋晚一轉玩樂之後,其實大家都已經玩到好累而且仲覺得好眼訓添~!!
不過今日圍埋一齊之後,我地又變返做以前三人行咁勁多話題要講下喇~!!

首先就梗係講下佢地份禮物先,事因我尋晚搬佢返屋企o既時候真係好狼狽~!!
而且佢地又問下班朋友及我家人o既反應,而班人見到咁大隻公仔就梗係呆左~!?

及後我地就轉為講下Phoebe近日o既生活,事因佢呢排返工就返得唔係太開心~!!
今日下午聽佢呻過下有關問題,而我地亦都有就住佢同Jacky兩人o既睇法去傾~?!
我當然可以理解佢o既心態同諗法,因為佢呢個諗法係自結婚後就開始轉變左~!!

我地都係覺得趁自己仲未有小朋友前,好應該盡量俾時間自己乜都去試去闖下~!!
但係到結左婚之後,相反就會以家庭、親人同埋好友為自己o既生活主導呀~!!

其實身邊o既好友只會越o黎越少,但能夠真正繼續維o既就應該要好好珍惜喇~!!
至於家族方面宜家同樣面對緊呢個問題,事因好多人事上o既問題都越o黎越多~?!
我地都深明人生係雖然經歷唔同階段,同時o係唔同階段亦會有唔同o既需要嚕~?!

正正就係因為我地都經歷左唔少野,所以我地o既體會同埋感受都有唔少啦~!!
至於呢個問題我早前亦都同『愛人』探討過,而結果其實亦都係大同小異啦~!!

人就係知道自己有唔同需要,所以佢地就會向住自己想試o既野努力去搏去衝~!!
但當你o係好多方面都已經嘗試過之後,可能你就會覺得時間先係最寶貴o既野~!!
人生在世只係得短短數十年,咁樣我地又係咪應該要識得把握時間去及時行樂呢~?!

每個人o既價值觀都有唔同,我地都好難去話邊個先係o岩又或者邊個先係錯~?!
問題就係在於大家o既溝通同埋相處,或者呢d就係我地成日講o既人夾人啦~!!

到Jacky搞掂左兼o黎會合返我地之後,我地就轉為講下班掛牌近日o既事宜啦~!!
事因我地都先後有同過唔同掛牌見過面,所以我地咪藉機交換下d資料嚕~!!
好多成員都各自存在唔少問題,但我地都只好概嘆一句呢個係時間o既流逝嚕~!!