2013-06-01 10:19:44Ethan~

1/6/2013

 
日前去完左台灣旅行返o黎之後,尋晚就首先約見阿仔兼俾左堆手信佢啦~!!
至於今晚就係出席Okan同Debbie個婚禮,而呢次亦係我首次去同事o既婚宴啦~!!

今晚見返好多前同事,而平日喜歡玩玩下o既新郎哥就竟然變得好感性喎~!!
好多平日都見唔到o既畫面同埋感覺,今晚竟然可以一次過俾大家見到晒嚕~!!

喜極而泣呢句說話相信就係今晚o既感覺,因為兩大主角今晚都喊左好多次~!!
而且男主角仲o係中場玩左個表演,而呢個表演就係佢o既弱項...唱歌呀~!!
一向被我地都話佢唱歌唔叻兼走音o既佢,今晚需要o既勇氣肯定要比平日多~!!

另一方面...
今晚亦同返好多舊同事一齊吹水,雖然大家都已有一段時間冇再聚埋玩過呀~!?
不過今晚又o係呢個場合再聚,所以我地都會講下大家o既近況同約下之後去玩~!!

雖然Okan呢個婚禮係比較簡單,不過整體心思同埋感覺仍然係令我好感動囉~!!
好多時出席中式婚禮都係一式一樣,而今次呢個西式化又係另一種體會嚕~!!

至於o係睇兩位o既結婚相方面,大家都覺得佢地好上鏡兼好有明星相喎~!!
我地都笑佢地話不如轉行走去做明星,話晒代言人呢行都幾好搵兼幾好玩呀~!!

雖然今晚整體係以簡約為主,但係兩位主角今晚所講o既說話就最打動到我~!!
兩個人相處最重要就係要學識互相扶持,畢竟婚後o既生活仲有好多路要行嚕~!!