2013-05-19 10:52:25Ethan~

18/5/2013


上星期就忙於同表哥及表嫂出外,事因我地要去搞佢地結婚o既野~!!
同日除左要搞婚禮o既事之外,另一重點就梗係要搞埋下月去日本o既野~!!

至於今日就到同世俊會過面,原因可以話係佢出道咁多年o黎o既第一次~!!
事因佢早前話我生日時會送部車俾我,而今晚佢就真係兌現左承諾呀~!!

佢o係收工之後出左去拎車先返入o黎,及後佢就o黎左我樓下搵我啦~!!
之後我地就開始講下部車o既野先,因為佢今次都係第一次自己學揀車~!!
點知佢第一次學就已經上左手,而且佢揀左部車仲令我覺得幾滿意添~!!

之後我地就轉為講下家族o既事,因為呢期的確都有d事係發生左啦~!!
雖然佢o既身份未需要去做跟進,但隨住之後o既改變就始終都要有個知字~!!
我地都明白好多時新人未必會有太大壓力,因為好多野都會有上面頂晒~!!

不過佢同阿大將會o係今年有一連串改動,而呢d改變亦係一個舖排啦~!!
佢都心知想要令高層欣賞自己,佢個人o既表現同埋努力都係必須要有啦~!!
就算我地肯俾機會佢去發揮,都總需要佢自己識得把握機會好好努力呀~!!

而今次同佢見面除左有談及日後o既事之外,回憶當然都係另一重點啦~!!
出道已經有十年o既佢,今晚突然回想返佢自己呢十年o既路同埋經歷喎~!!
從前發生o既一切一切如今成為回憶,同時講返起亦都真係覺得好難忘嚕~!!

兒時o既事宜今日已成過去,但今日o既佢總算學識成長、面對同埋負責啦~!!
知道自己行左十年o既路有咩唔妥,如今肯去改善可能都仲未算係太遲啦~?!

同時佢又提及好懷念從前四兄弟o既時光,無奈全數拆夥始終係一個事實~!!
或者將來某一日會再有機會重遇,但全數重新掛返牌就應該冇咩可能喇~!!
經過三個幾鐘o既對話l中除左搵到回憶之外,同時我希望佢學識計劃將來~!!