2013-04-07 10:24:21Ethan~

6/4/2013

今晚又係晚飯時間之後,過左去友愛搵Phoebe及Jacky傾下計啦~!!
同時...今次我仲又有一份生日禮物,要提前私下去送俾Phoebe啦~!!

原本約好左8:00pm左右過到去,不過當時佢地兩公婆都冇聽電話喎~?!
幸好我前面有人要一齊入去大堂,所以我唔使密碼o既情況下就順利去到~!!

上到去先知道Phoebe今日有d唔舒服,所以當時o既佢就仲o係到訓緊啦~!!
至於Jacky就o係到打緊機,所以我就先同佢傾左一陣間計兼等Phoebe醒~!?

及後Jacky就叫醒左Phoebe出o黎收禮物,隨後佢都開始進入返狀態喇~!!
接近差唔多9:00pm佢地都仲未食晚飯,所以佢地抖左陣就一齊出去食野啦~?!

而呢一轉冇咩特別野要爆,主要我地都係延續返早前o既部份話題啦~!!
再者關於月尾活動o既安排方面,當然我地今次都有提及兼夾埋d手尾啦~!!

其本上要準備o既野都已經準備好,而且要叫o既人亦都已經出晒通知啦~!!
同以往一樣都係由主角決定出席名單,所以我今次都只係按本子辦事囉~!!

由於今年佢o既生日活動將拆為兩晚,所以兩晚o既名單都需要耍夾下啦~!?
首晚o既生日飯局就肯定比較多人,而第二晚就只係抽返部份人出席咋~!!
至於份禮物就已經送到佢手,及後點樣埸得及o係佢生日時登場就靠佢自己~!!