2013-03-26 21:06:50Ethan~

26/3/2013

 
雖然早前已經同阿仔有過短暫o既見面,不過點都係需要約返個期詳談下o既~?!
我地照例每月都會有最少一次見面,所以個期就算點迫都會盡力去就返時間~!!

今晚會面主要有兩大原因o既,首要就梗係因為阿仔要俾返兩部車我先啦~!!
事因佢早前幫我去拎左兩部車,所以佢點都要抽返個時間去俾返兩部車我~!!

至於另一重點當然就係講下近日o既事,不過今轉講o既反而係以我地為主~!!
雖然近期好多掛牌成員都有唔少事宜發生,但係我地今轉只係帶過下就算嚕~!!
畢竟我地都知道呢一切o既變化,隨住幾位新掛牌o既出現就將會陸續發生嘛~!!

但係值得我去反省同深思o既事,我地都覺得係人與人之間o既維繫及價值~!!
好多原掛牌都經歷左唔少年代先捱到有今日,可惜性格始終會影響其命運啦~!!
再者近年度o既洗牌次數亦都唔少,呢個事實同時亦反映出反人間o既關係嚕~!?

我地都深明朋友o既數目會隨住成長而減少,能夠行到最後o既至係真正朋友~!!
而昔日好多曾經出現過而又表現不俗o既,今日竟然就只係變成一個陌路人~?!
或者好多關係都唔到我地去預計,因為計劃往往都係追唔上生活中o既變化~!!

另一方面...
今晚重點要傾o既當然係年度計劃,因為四月就將會有一個生日派對會出現~?!
而呢個主角仲要係掛牌中o既重要人物,所以我都同佢講明呢個活動必須出席~!!

同時我地早前計劃好o既各項事宜及測驗,五月之後就將會陸陸續續上馬o架喇~!!
佢今年將要面對三項大考驗,所以未來一段時間都會對佢構成一定壓力嚕~!!
而掛牌將近有十年o既佢,今年就真真正正要學識咩叫做考驗同埋獨立喇~!?

隨住佢o既成長,佢o既『形象改裝工程』都已經上晒軌道兼有明顯性o既唔同~?!
及後我將會再計劃用多兩年時間,去將佢所有o既物資統一為大品牌o既標準~!!

至於我自己今年就將會兩轉旅行,所以原本好多已定好o既計劃又要執一執~?!
事因呢兩個旅行計劃將影響到我本年度條數,所以我宜家只好盡量搵野去減~!!
無奈o係我左計右計之後,最終真係可以節省到o既開支並唔算有好多囉~!!

雖則兩個旅行計劃都係上半年,不過下半年先係我每年出血o既時間呀~?!
再者今年下半年o既慶祝活動及節目特別多,所以我今轉都要同阿仔商量下~?!
我希望o係同佢夾時間表o既同時,睇下有d咩係可以由佢到抽調住俾我先~?!

好多野原本都打算係本年內更換,但睇完今年條數後都知道有一定性困難~!!
所以我暫時就會將部份原定於今年要完o既野,順延至明年度先再作打算嚕~!!