2013-03-03 11:26:24Ethan~

3/3/2013

 
本年度另外一個o既重點聚會,今次就o係好急o既情況下叫做成功約到啦~!!
而今次o既主題當然就係姐夫生日,至於負責人就梗係由大家姐做返啦~!!

今次係兩日前先出memo話想約期,所以今次好多野都係準備得好急呀~!!
再者今次幫到手o既人又唔多,而另一重點係因為我今年將不會負責任何活動~!!
雖然今次都叫做係高層搞生日慶生活動,不過我地都係以簡單形式去做~!!

原本家姐有好多唔同計劃,但無奈時間真係太急o既問題下而搞唔到啦~?!
而o係我地幾位話事人傾左兩次之後,最終就決定左上去姐夫新居到搞呀~!!

畢竟早前都已經有計劃會上去,而今次聚會正正就係一個好o既時機啦~!!
而本年度o既慶生活動計劃將會比往年少,事因肯做搞手o既人手非常短缺嘛~!?
一如以往有做開生日o既重要人員,當然今年亦都係會o係計劃之內啦~!?

今次活動係以買外賣方式進行,而我同阿仔就早於6:00pm出左轉市中心~!!
事關佢要陪我去問下旅行團,再者我又要趁聚會未開始之前同佢傾先啦~?!
話晒今次呢個活動事前都有唔少風波,所以我都係要過定d料俾佢啦~!!

而o係阿仔會合我之前,其實佢已經完成左幫手買蛋糕呢個任務啦~!!
由於我今年抽身各個活動o既搞手,所以今次o既助手就由阿仔及世俊去做~!!

至於我地搞好晒自己d野之後,我地就先會合埋世俊同佢女朋友先啦~!!
及後當然就係聯同是次主角及家姐等人,一齊上去姐夫位於龍門居既新居~!!

另一方面...
今次同場出席活動o既人仲有舅父及屈姐,不過佢地就梗係被視為普通人啦~!!
事因佢地兩位近年及往年o既表現,將會引起另外一連串唔同o既話題呀~!!
一個就一向都被人覺得廢,至於另一個就因為把口而俾人覺得越o黎越討厭~!!

所以下半年o既各個活動,我地都會係會先夾好出席名單然後再決定活動性質~!!
畢竟過往o既經驗話俾我地知道,如果我地唔做好準備功夫就會好易有意外~!!

其實近年度好多活動都已經變質,以前都或者仲因為聯絡感情而搞唔同活動~?!
但係隨住近年度有唔少新掛牌登場後,好多時意見及相處情況都有所不同呀~!!
再者近年o係家族上o既是非亦都不少,所以我地就更加要小心處理各人關係~!!

雖則話動開始之前有唔少問題暗地裡發生左,但今晚其實整體氣氛都唔錯~!!
再者及後當阿姨及姨丈都到埋之後,全場就正式進入一個瘋狂去玩o既氣氛~!!

其實今晚大家都玩得好盡興及投入,而我地想趁機會傾計o既人亦傾得好開心~!!
不過呢d機會係咪將會買少先少,我諗就好睇大家今年o既進一步表現先知喇~!!