2013-02-03 10:29:22Ethan~

3/2/2013

 
因為農曆新年將至,所以我地好多人呢期都係忙於過年o既準備啦...
我o係早前就已經準備好左新年o既新衫褲,而今日就係阿仔叫我陪佢去買啦~!!

近呢幾年時間o既佢都轉過唔少新形象,而今年o既新年當然亦都唔例外啦~!!
其實今年我並冇主動問佢準備好新衫未,反而佢自己就識主動搵我陪佢去睇~?!

今轉同佢出左去尖沙咀海港城到睇,事因我早前其實都已經做左準備功夫啦~?!
因為我都知道呢d時間轉形象係必須,所以我早就已經有計劃今轉應該要執嚕~?!

雖然前前後後都換過唔少次look啦,不過最o岩佢感覺o既始終都係斯文書生樣~!!
而且今轉我亦要因應返佢o既要求,而去諗下應該點樣襯返個新年靚仔look呀~!!

由於佢今次話想應節而著紅色,所以我都特意同佢襯返個型仔賀年look囉~!!
再者今次呢套衫褲又以吻合返日我地稍後個計劃,所以呢個樣起碼可以著兩次~!!
今轉又再一次同佢全身上下執晒全套,而且仲要係轉咁多次當中最正o既一次~!!

至於o係完左裝身大計之後,我地都係時候去食返個下午茶兼傾下計喇~!!
由於呢期都有唔少野可以爆俾佢聽,而且我又有唔少野想趁住今次要話下佢~!!
所以我就趁住o係過年前盡量同佢傾好晒,同時希望佢o係稍後時間有所改善啦~?!

畢竟距離佢大學畢業o既時間已經唔多,所以今年都的確有唔少野要埋尾啦~!!
再者今年個year-plan已於早前有晒方案,加上落實時間亦都已經有晒時間表...
所以o係過完年之後o既時間,好多早前未完o既決議案就將會陸陸續續上馬喇~!!

至於下段方面...
由於Phoebe佢地過左o黎建生同肥豆食野o既關係,所以咁又令我地見左陣啦~?!
其實今轉簡單o既會面主要都係同某件事有關,同時肥豆佢地又可以同場傾下~!!
最終係我地傾好左解決方法之後,及後就變為講左我o黎緊o既生日飯局一事嚕~!?

因為日前Jacky話佢會為我準備禮物,而且本年度其中一場生日佢會幫手搞...
不過我從Phoebe對答o既感覺中,就硬係覺得佢個衰仔o係背後唔知有咩搞作嚕~?!