2013-01-25 13:44:09Ethan~

25/1/2013

 
年度活動真係一年比一年少,而今年首個生活飯局就於早前已經完左啦~!!
至於今晚就繼續原班人馬聚埋,因為今晚係早前話想約埋齊齊上去友愛打邊爐~!!

雖然呢排工作關係已經好累,不過我都因為機會難得而決定出席呢次活動~!!
我知道早前另有種種原因令各位有唔少是非,不過我希望呢d問題盡快解決~!!
不過呢次聚會應該將會係我最後一次做負責人,隨後我就會將呢個角色交俾人~!!

趁住Phoebe同世俊仲未正式返新工,所以呢排可以約到o既都會盡量約啦~!!
至於世俊近期o既活動出席率方面,仲係近呢幾年時間裡面最多o既一期呀~!!

放工之後返家換過套衫就約埋世俊,及後當然就係出去市中心會合Phoebe啦~!!
事因我地仲要等埋Jacky返o黎一齊去買野食,及後當然就係要去接埋阿仔先啦~?!
而司欣同埋Eddie就o係同時有準備另一d野食,因為今晚就真係好似開大食會~!!

買好晒野食之後當然就係上去友愛,及後就要麻煩Phoebe再為我地準備下先啦~!!
等埋司欣兩公婆都到埋場之後,我地今晚o既gathering就終於可以正式開始喇~!!

其實可以成班朋友圍埋食野同埋吹水,呢種感覺真係好開心同埋好輕鬆啦...
事因大家形日o既工作或讀書壓力都唔細,所以今晚大玩一轉都真係好正嚕~!!

圍埋玩o既時間當然就係咩都會講,不過今次講o既野反而係以生活為題喎~!!
至於近日o既是是非非大家都避而不談,所以今晚其實都係以爆笑為主嚕~!!
正正飯後之後大家都仍然仲係好抗奮,最終我地都係玩埋〝生命之旅〞先散~!!

今日唔知係咪難得人多可以眾埋玩,所以氣氛同埋感覺真係特別唔同咁囉~!!
因為我地唔理時間有幾夜深都照樣爆嘈,所以我先覺得大家今轉真係玩得好投入~!!

幼稚完

無法和你回到那種盛夏 能夠沉醉懷抱呆望窗紗
就這麼一個假日在乘涼 冰塊浸沒在紅茶 互抱著老掉也不怕

時間流過誰也要長大吧 而你和我前行全是分岔
自此分開了你落力前行 得我幼稚地停留 被歲月放大了牽掛

幾千天近況幸福嗎 每日忙碌嗎 仍然是那麼認真嗎
可有新戀人 成熟的戀人 成熟到沒再共你吵架
是我始終拒絕成長嗎 為何沒法裝作瀟灑
轉眼多少年 仍然想當年 仍然幼稚到又記起你 天真夠嗎

而我何以連住進新大廈 仍要為你留下陳舊梳化
或者早知道我在下沉時 喜愛仰臥到凌晨 累了又掛念你一下

近況好嗎 每日忙碌嗎 仍然是那麼認真嗎
可有新戀人 成熟的戀人 成熟到沒再共你吵架
是我始終拒絕成長嗎 還未學會裝樂觀嗎
轉眼多少年 無聊的蠢人 無聊到讓眼淚跌出了 瘋癲夠嗎

讓我今天幼稚完好嗎 能如願再經歷遇見你的一剎嗎
如果時光機放在前方 可天真多次嗎