2012-12-31 13:34:02Ethan~

▼◇2012◇▲

時間話咁快又o黎到呢一年o既尾聲,我地即將又要開始新o既一年~!!
快將要送走2012年o既時候,到底我地對2013又會有咩特別o既期望呢~?!

諗返起今年o既種種經歷,最令我睇到o既就係人事上o既變動比較多啦~?!
睇返今年掛牌成員洗牌次數都唔少,而且應該仲係咁多年o黎之冠添呀~!!

每年一樣都係會有舊人離開,但同時又會有唔少新面孔陸續咁出現啦~!!
雖則話今年可以出牌成功o既人並唔多,但佢地o既整體質素都係比較好嚕~?!
至於上年成功出左牌o既新人方面,今年o既表現就比上年差左一大截喇~!!

回顧返本年度o既各種事宜,年頭一如以往都係比較平淡咁就渡過啦...
事因最近幾年家族都係好少有活動或聚會,加上今年又係是非最多o既一年~?!

年頭時間正值係『愛人』離開CPH初期,所以呢個階段都算係一個考驗~?!
起初我都估佢o既離開就係一個完結,幸好初期o既佢都仲叫做有d基本表現~!!
捱得到最初三個月應該都叫做有d料,不過好多野真係唔到人去做預算嚕~?!

因為跟住o既四月同埋五月,我就因為種種唔同事宜而同佢嘈左兩轉勁o既~?!
起初我都以為咁樣重創佢一轉後,佢係應該會知道自己及後應該要點做啦~?!
我知道要一個人去改變絕對唔係件易事,而佢無可置疑係有努力去改善過~?!

嘈左兩轉之後好似了解度係多左咁,但係問題咪依然存在而最終未有解決到~?!
如果話佢唔知問題出o係邊,倒不如話佢o既毅力比我想像中o既仲要差啦~?!

而好多上半年已經計劃左o既事宜,大多數都因為時間問題而未能全部完成~!!
再者今年連Phoebe個生日聚會飯局,最終都因為時間問題而要暫停一年呀~!!

雖然首四個多月o既時間都冇點聚埋,不過我地大家之間o既感覺仍未有生疏~!?
及後我地就成班老友約埋見左一次,而呢轉就係賀Tracy及Ken哥間新屋入伙呀~!!

同時因為Phoebe餐生日飯冇左,所以我地亦特別將Tracy個生日做左合併啦~!!
事因佢地兩位掛牌o既生日都係比較接近,所以我地最終就做左呢個決定嚕~!!
難得大家圍埋一齊吹水同埋玩下,感覺真係返左去從前讀書o既年代咁呀~!!
而除左呢次生日飯局之外,五月o個陣仲因為Tracy生日而去左一次海洋公園~!!

上半年時間話咁快就過左去,但係下半年相比上半年就應該精彩得多喇...
至於我o既生日飯局方面,當然就係每一年度下半年o既第一個重點項目啦~!!

雖然今年o既場次冇上年咁多,但係今年繼續有一班好友陪我一齊渡過喎...
同時今年亦係我首年離港過生日,因為阿仔同秘書計劃左同我去澳門玩返轉呀~!!
三人行o既經歷從前都試過唔少次,不過離開香港一齊去玩就真係第一次喇~!!

除左生日過左去澳門一轉之外,今年亦係我咁多年o黎去得最多旅行o既一年~!!
因為上半年先後去左星馬及雲南,所以今年o係呢方面o既體會亦都有所唔同嚕~!!
而我本年度除左上半年去過海洋公園外,下半年亦都同屋企人去埋迪士尼添~!!

同時自己今年o係事業上亦有突破,事因我努力左多年後終於都收成正果喇~!!
除左o係各個朋友圈上得到認同及肯定外,今年連我公司方面都對我有所肯定~!!

而今年o既七月份除左係自己o既生日外,同時亦都係另一樣野o既完結嚕~?!
事因四月及五月同『愛人』嘈完後,直到我生日佢都並未有特別o既表示啦~!!
再者佢亦一次又一次咁令我失望,而呢個時候亦都係我最後一次見佢o既時間~!!

諗返佢起上年出牌o既時候,風頭真係一時無倆到連身邊所有人都覺得佢好勁~?!
因為好多年都冇試過有一個新人出牌冇耐,就隨即打入一個咁高峰o既位置嘛~!!
無奈最終佢都係經唔起時空區域o既考驗,而步一堆前掛牌成員o既後塵啦~!!

佢o既離開或者係天意o既安排,不過我地o既另一位新掛牌亦同時於本月出現~!?
繼姨丈於早前正式登場之後,今次就係一直都好少出現o既本圈家姐帶o黎新人~!!
而呢位新人當然就係佢o既另一半,姐夫o既出現亦都為我地帶o黎唔少新景象~!!

及後佢地兩位新掛牌成員陸續出活動,而且仲同大家好玩得埋兼好令大家受落~!!
至於到左下半年時間o既另一個重點項目,當然就係我個寶貝仔餐生日飯局啦~!!

今年繼續為佢帶o黎一d特別o既感覺,所以我就特意揀左去THE-ONE到晚飯~!!
話晒佢今年都俾左一個特別o既生日我,咁樣我都會好似往年咁落足心機去搞啦~?!
加上隨住佢o既形象大改造之後,我亦知道唔少佢身邊人o既迴響表示讚好啦~!!

另一方面...
今年各個商場都有好多大大小小o既展覽,當中以海港城o既多啦A夢展最為注目~!!
而我今年亦都同阿姨及姨丈去睇左幾個,咁當然有d就係由阿仔陪我去睇啦~!!

至於o係下半年度o既時間方面,我主力就係同阿姨同埋姨丈玩得最多喇~!!
事因我地最高峰時間係三日唔埋兩日就會見,而且好多時仲會玩到好夜先會散~!!
雖然同阿姨識左咁多年,但係今年都真係我同佢於畢業後玩得最密最多o既一年~!!

話咁快就去到本年近年尾o既時間,今年真真正正o既重頭戲就真係要出現喇~!!
上一年大家就見證住Ken & Tracy成婚,而今年就到Phoebe & Jacky結婚喇~!!

佢地o既婚禮由開始籌備到完成,全個過程我都可以話係有份參與同埋見證住~?!
加上佢係掛牌上o既四巨頭之一,所以我地呢班成員係絕對重視佢o既人生大事~!!
見證住佢正式踏入人生另外一個階段,對我而言真係可以話係百感交集呀~!!

就係因為佢地o既大婚,所以我地掛牌今次亦都難得再一次有機會聚埋啦~!?
畢竟本年年度活動又少,加上大家工作上亦都各有各忙而令圈中人好少聚頭~!!
而且平日或往年好少出現o既掛牌人,亦都因為呢一事而重歸我地o既圈內呀~!!

而o係完左佢地o既婚禮之後,我地就繼續約下d簡單o既聚會同埋活動啦...
接近年底先開始見返多d唔同o既成員,而呢個時間亦由Jacky帶o黎一位新人啦~?!
佢o既好兄弟兼婚禮當日o既伴郎,好快就已經同我熟絡兼開始圍埋一齊玩喇~!!

繼往開來...平安夜、聖誕節及除夕夜三大日子都係我好重視o既時間啦~!!
而今年全個聖誕節假期亦都有唔少活動,當中就梗係同d重要人士一齊過啦~!!
咁多年o黎都未試過由聖誕玩到元旦,所以今年o既經歷對我而言亦都係難忘嚕~!!

其實今年比上年的確係平淡左,不過我亦都慶幸今年算係過得快樂o既一年~!!
雖然今年家族上係有唔少問題,但我深信只要大家有心維繫係絕對可以解決問題~!!
至於今年仲未可以有答案o既各項事宜,我地就要留待下年度再逐一商議喇~!!

 

2012年度熱播十大歌曲

01.許廷鏗-青春頌(221)
02.容祖兒-連續劇(206)
03.許廷鏗-最喜歡不是我(187)
04.胡鴻均-明日(163)
05.許廷鏗-重新長大(141)
06.胡鴻均-一生一心(121)
07.胡鴻均-雙飛(103)
08.陳僖儀-蜚蜚(89)
09.吳雨霏-人非草木(77)
10.古巨基-戀無可戀(71)