2012-11-10 10:51:16Ethan~

10/11/2012

 
今日又再係一次為Pheoebe派帖而約o既飯局,至於今次o既地點方面就係屯門啦~!!
而是次出席o既人除左有兩大主角同我之外,另外仲有阿仔、大妹同埋秘書啦~!!

而我今日下午就外出左一轉,事因咪就係出去買份結婚禮物送俾佢地兩位囉~!!
至於有關及後o既安排方面,我就已經同阿仔於早段有過交代同埋協調啦~!!

今次飯局約左7:00pm左右去到市中心會合,至於食咩就已經由主角諗好左喇~!!
所以大家會合左之後就過去餐廳,事關呢個時間都接近齊人可以準備開餐喇~!!

其實大家都已經有一段時間冇聚埋,所以我就梗係將個主導權交俾主角啦~!!
話晒佢都係時候同大家好好咁傾下計,而且又可以趁時機同大家講下婚禮o既事~!!

最初段時間大家都係主力去吹下水,部份時間咪就係講下大家近日o既生活事~!!
到後段時間主角就當然係同大家派帖先,而且仲趁機夾下當日o既流程想點做啦~?!

飯局期間氣氛未見得好奇怪,但我同Phoebe都感覺到部份人今晚表現有d唔同~?!
所以我地及後都有傾過下相關問題,至於係咩問題就梗係需要用d時間去了解~!?

而o係完左今晚個飯局之後,我地就要去會合返肥舅父兼由主角俾埋帖佢啦...
事因佢呢個時間先收工而未能參與飯局,所以我地就突然殺出左另一個行程啦~!!

事因我地早前話過由Jacky開車落去深井食野,所以我地就要先返黃金拎車先~!!
所以我地就要由市中心落返Jacky屋企,同時又要先同肥舅父去食左個M記呢~!!

然後我地就真係開車落去深井買糖水,及後就梗係搵個睇到海景o既地方停低啦~!!
吹住海風去食糖水加吹水o既感覺幾特別,而且我地又回憶返唔少過去o既事宜~!?

知道肥舅父都係有為感情事而煩惱,所以我地今晚幾個就主打呢個題目啦~!!
不過大家越講就越多野爆出o黎兼諗返曾經,所以成件事就變得既認真又爆笑囉~!!

經過今晚呢一聚之後,佢地忽然間好認同朋友間o既維繫的確係好重要囉~!!
事因佢地都知道我係圈中最有凝聚力o既人,往往好多節目或者聚會都由我去搞~?!
佢地都深明朋友間係應該大家都踏前多一步,因為冇維繫o既感情最終係會轉淡~!!