2012-10-31 18:41:55Ethan~

30/10/2012

 
今晚又係同Phoebe及Jacky一齊晚飯,主因其實係因為我要外出九龍灣到上堂囉~!!
至於佢地兩個就係收工後先返屯門,所以我地最後就一致決定去友愛打邊爐喇~!!

最初大家都仲諗緊到底去邊到食兼為食比而煩,但後尾就好快有左共識啦~!!
事因我地計劃左食完野之後就上友愛,話晒見得面都預左要吹一排水先會散啦~!!
再者今日天氣又唔係咁好兼我又早放,所以返入屯門食野都係幾好o既選擇囉~!!

雖然只有短短幾日冇見面,不過我地三個一走埋之後又係勁多話題講囉~!!
首先就梗係講下呢幾日發生左o既事,及後就轉戰講下拍拖同埋結婚o既問題啦~?!

至於早前同其他朋友會面o既野都有提及,而Tracy近日o既表現就有再深入講過~?!
因為我地早前同佢食飯o既時候,發覺對於某d話題o既反應都比以往有唔同嚕~!?

而有關佢婚禮一事方面,我地早前就叫佢試下問埋巴爸會否有時間出席啦~?!
現階段巴爸雖然就話當日有要事在身,但都可能會睇下有冇時間可以抽空出現下~?!
其實對於巴爸最終o既出現與否,對我地而言都的確係一個幾重要o既一環啦~?!

事因我地呢班掛牌成員好多都係由佢帶出身,及後仲因為咁樣而成立埋掛牌制~!!
再者佢自細對我地o既o個份恩情,的確係令我地都覺得好重要及有其影響力啦~!!

而其他各位將會出席o既掛牌成員方面,主角於稍後時間就會正式派帖啦...
不過當晚o既排位方面當然就已經預早傾好,而且呢個決定當然係有相關影響啦~!?
話晒當日又係我地四巨頭聚埋一齊o既日子,所以我地o個圍就梗係睇我地頭啦~!!