2012-10-06 12:56:33Ethan~

5/10/2012

 
今個月任何飯局同活動都未正式開始,不過今晚就先左阿仔一轉啦~!!
我早前因為要返大陸而未有時間拎車,所以我就交低左俾阿仔去幫我做~!!

由於今晚呢次見面都係因為交收,所以今次就未有任何特別野要去傾啦~!!
雖然造已經去到近年尾時間,不過我地未來o既時間或許會以分開為主喎~!!

事因佢今年已經係大學生活最後一年,所以時間上可能比前兩年更迫啦~!!
因為我地早段已為時間上配合傾過,但暫時有共識情況下就只係盡量配合~!!
雖則我地近年各自o既生活都係比較忙,但我地仍會繼續每月例行會面啦~!!

由於未來數月都未有任何大計劃或活動,所以我地都冇咩野要提早夾定~?!
事因今年主力節目都已知係年底Phoebe個婚宴,最多都只係加多個聖誕節嚕~!?

另一方面...
阿仔話佢已經開始改善緊佢時間調配問題,所以呢期接活動都已經小心左~?!
為免再出現早前已經同佢講過多次o既問題,佢自己都知道應該要點做喇~!!
既然知道自己已經係爆忙,所以好多野都難免係要削減同埋維持基本數嚕~!!

而o係有左呢個共識o既大前提之下,我同佢o既計劃暫時都只去到本年年底~!!
事因佢明年度o既學校生活將更緊迫,所以我暫時都唔打算有咩特別計劃要做~!!
等佢將佢現時手頭上o既野處理得八八九九後,我就要佢正式回歸家族o既事~!!

而o係早前同佢傾好左o既部份事宜,我將會計劃至明年度下半年先開始啦~!!
事因我點都係要等佢搞掂晒學校o既野,家族上o既考核先會正式上馬呀~!!
隨住時間一年又一年咁過去,我相信未來o既佢將會有進一步o既大轉變呀~!!

同時o係可見o既時間之內,家族上o既轉變同時都肯定會係另一個新局面嚕~!!
而每年都見到有呢堆轉變o既自己,到底係已經麻木左定係叫做成熟左去面對呢~?