2012-09-22 11:36:50Ethan~

22/9/2012

 
阿仔一年一度o既生日飯局,將於今晚o係尖沙咀THE ONE正式舉行呀~!!
每年都希望帶俾佢難忘o既回憶,所以事前都要做定一連串o既準備功夫啦~!!

而o係早前時間就已經幫佢裝好身,事因今晚去o既呢個場都係幾高級嘛~!!
今年繼續係阿仔、我同埋Raymond三個人一齊慶祝,所以感覺上都幾隨心啦~!!
雖然近年阿仔o既生日開始唔再大搞,但係我地就改為玩特式同感覺為主打~!!

事前特意同Raymond傾過揀邊個場,而最終就由我決定揀左呢到去試下啦~!!
事因我地三個都未試過去呢d場到食野,所以今次咪當係去見識一下嚕~!!

大約5:30pm左右就先會合左阿仔,及後我地就一齊搭車出去會合Raymond啦~!!
正正就係因為今晚個場夠高級o既關係,所以今晚o既衣著方面都比平日唔同呀~!!
我同阿仔就擺到明係刻意夾過晒邊個造型,至於Raymond亦都叫做有配合下~!!

望住一個無敵維港夜景去食晚飯,感覺的確又係另一種層次o既享受啦~!!
而我地三個圍埋主要都係講下家族事,事因呢排家族上都有唔少事發生嘛~!!
當然我就梗係負責做講野o個個啦,因為好多事宜o既完全版就只得我先知道~!!

至於今晚有談及o既另外一個話題,當然就係最近身邊人相繼結婚o既事啦~!!
除左我地掛牌行列上有唔少呢d喜事之外,我老表亦都將於明年六月就結婚啦~!!
所以今大家轉都有談及到有關方面o既事,因為我地三個都冇乜相關經驗嘛~!?

而o係今晚個飯局完左之後,我地就轉戰落去樓下到食返個糖水兼吹多陣水~!!
呢部份就竟然講到拍拖o既事喎,我地都講到自己想要o既對象類型及要求~!?
至於當中最搞笑o既部份,就係佢地兩個叫我o係Facebook到做返個測試呀...
佢地話如果我真係宣佈拍拖o既話,呢個都絕對會係一單極多迴響o既新聞喎~?!

至於同阿仔私下談及o既話題,當然都係離不開近日所發生o既事宜啦~!!
而且我亦有就住佢今年o既問題及表現,開始認真咁同佢傾下兼提出要佢改善~?!
其實我地一直都知道問o題既所在,甚至當事人都知道眼前o既問題到底係乜~?!
佢自己根本知道自己o係到逃避緊現實,而我地今年正正就係要迫佢去面對~!?

時間一年又一年咁過去,明年度o既佢就將要大學畢業兼正式面對社會喇~!!
而眼前o既呢堆問題如果係及早解決同改變,我地都肯定係對佢有正面影響囉~!!
而我亦都已經再一次重申前車可鑑,千其唔好走返前人所走過o既路呀~!!

另一方面...
我地就住生活,形象及朋友等幾方面,今日都有傾過下大家o既睇法同處理啦~!!
選擇朋友o既手法都係離不開睇佢有冇心,到底邊d係真朋友就要靠自己去認清~!!

至於生活及形象等方面,佢就已經有明顯o既改善同埋汲取緊經驗去令自己進步~!!
事因佢話隨住佢o既改變而換o黎正面迴響,佢自己都突然覺得有一種喜悅感呀~!!


獅子山下相遇上


人生不免崎嶇
我也開心面對
低泣聲當流水
再快樂亦難伴我走下去
煩惱亦不怕累
還有著你同聚

人生中有歡喜
與你走千萬里
心酸那怕提起
跌痛後又來罰企難服氣
然後靠著你 未怕為你捨棄

這段人生 高峰可會攀上
但還是相信你在現場 迷失也有方向
我地大家在獅子山下相遇上
那些年來 無分彼此愛上

人生總有傷悲
似拍幾千部戲
不只會有自己
再困倦路途讓我陪著你
如若撐下去 亦挽著我手臂

這段人生 高峰可會攀上
但還是相信你在現場 迷失也有方向
我地大家在獅子山下相遇上
那些年來 無分彼此愛上

美麗人生 煙花終會演上
像明白一天花瓣枯萎 泥土會更滋養
我地大家在獅子山下相遇上
那些年來 無分彼此愛上

美麗時光 在獅子山下享受那
秋風微涼 誰可不會戀上