2012-09-02 10:22:27Ethan~

2/9/2012



一連串幾次o既卡通人物展,去埋今轉之後就正式暫告一段落喇~!!
事因早前就已經睇左叮噹同鬆弛熊,而今次就係去青衣城睇麥兜喇~!!

早前兩轉都係同Phoebe兩公婆出去,至於今次就換左係阿仔同大妹~!!
我地約左3:30pm左右就會合左先,之後就一齊搭巴士出去目的地到睇展覽~!!

今次除左阿仔冇裝身之外,我同大妹都特意著得好睇d去影下相兼行下街~!!
至於佢地兩個咁耐冇見,今次難得見面就梗係會一齊吹下水兼講下近期d野~!!
由於近日掛牌大地震一事都幾煩,而佢地兩個O既角度同諗法方面就好一致~!!

事因佢地都覺得近年度掛牌成員開始大變,而呢個變正正就係變得複雜左~?!
所以佢地對近年度出現及再度現身o既掛牌,就變得有另一種睇法及觀感嚕~!!
雖然我本人就好明白同埋理解佢地o既諗法,但我始終都有就此事同佢地傾下~!!

另一方面...
今轉見面期間就由大妹做主導,事因阿仔近日都比較多新聞出現丫嘛~!!
而我地三個亦都有就住感情同埋選擇另一半o既問題,叫做去分析同埋傾過下~?!
其實好多掛牌成員已經係好例子,因為佢地可以從佢地身上睇到兼學到野嘛~?!

上半段睇完左個展覽之後,我地就由青衣轉戰過去銅鑼灣到行街兼食晚飯~!!
至於o係呢段時間裡面,我地都有就年底Phoebe結婚及阿仔生日兩件事傾過~!!

事因阿仔生日就將至,所以我地都要盡快夾好個期去作出適當安排喇~!!
雖然本年度生日係唔會打算有咩太搞,但係我地都要傾好個期同埋諗下計劃~!!
同時就住下半年兩件盛事,我都已經同阿仔傾緊同佢買衫執新look一事嚕~!!

至於今年人事變動方面的確係較多,事因家族近年都經常玩洗牌嘛...
隨住大家陸續踏入另一個人生新階段,我地都應該理解點解大家會變嚕~?!
畢竟每個人o既需求同價值觀都有唔同,能否繼續前行就真係一個新考驗喇~!!
好多人會因為自己o既利益而去放棄身邊人,咁到底呢種算唔算係真正朋友呢~?!

雖然身邊好多人都話識於微時o既朋友係最真,但係人會隨住時間過去而改變~?!
好多掛牌成員早前都為呢個問題而去研討過,至於最終答案咪就係有呢一個心~!!

或者日久真係可以見人心啦,真係可以繼續同自己行到最後階段o既人真係唔多~?!
但身邊有呢班真正會陪住自己過每一年o既朋友,好可能就係自己一直要o既人~?!
朋友會隨住年紀漸長而開始減少,所以我地都應該珍惜自己知心o既好朋友呀~!!