2012-07-22 17:37:13Ethan~

22/7/2012

 
阿仔終於都去完北京返o黎,而我亦都想抽個時間同佢做埋個meeting啦~!!
今次o既會面主力都係講下近日o既事,事因呢排家族上o既問題真係都比較多呀~!!

首先就同佢講下近兩呢星期o既野,然後又將各掛牌o既事同佢一一講下啦~!!
因為自我生日party當晚開始,就已經陸陸續續咁都唔少事情開始發生啦~!!

其實各掛牌之間所存在o既問題,主力咪又係利益同埋相處上o既問題囉~!!
知道佢地之間有好多不和同埋心病,而且又有好多唔同人想趁今年搏表現喎~?!

我自己身處呢個圈咁耐就梗係知道個玩法,而且對佢地呢班人亦都係好了解~!!
所以我都係好清楚知道佢地o既心態,而阿仔近年o既觀察力當然亦都進步左唔少~!!
話晒出道已經有八年o既佢,都應該知道佢地每人o既目的同埋其定位啦~!!

而今次會面當中除左講到掛牌o既事之外,當然我都有同佢講下『愛人』啦~!!
事因我早前已經同佢有過一次會面,而我亦都已經將o個次會面內容同佢講過下~!!
至於o係今次會面當中,我真係覺得個仔o係各方面o既能力都提升左唔少呀~!!

至於關於佢自己自身上面o既問題,我地今次都有抽時間去傾過一次啦~!!
我知道佢最近都開始俾人詐型,而個問題亦都係我多年前同佢提及過o既~?!

好多能力可以控制到o既野,佢當然就應該唔會有咩特別大問題會出現啦...
但係佢屋企方面往往就成為佢o既問題,所以先會令到佢有甚多問題發生嚕~?!
而佢自己亦都知道呢堆問題o既存在,但無奈佢亦知道現階段係冇辦法可以解決~!!

而關於佢o既妒忌心、自我否定及能力上等方面o既問題,我亦都有同佢講到啦~!?
雖然呢堆問題以前都叫做有講到,但係有d問題的確又係好難一下子改變到~!!
至於我就住呢幾個層面o既問題,逐一咁同佢傾過兼俾左個方向佢去諗下啦~!!