2012-03-18 09:36:03Ethan~

18/3/2012

繼上一次同會計部班同事出外玩過之後,今日就係第二次同佢地出去~!!
原因係因為Okan佢地今日要去打比賽,所以我都跟埋大隊一齊去支持下~!!

大約12:00pm左右去到荔景會合阿珊,之後同佢地去左體育館睇比賽啦~!!
及後Mandy同阿Kit佢地亦都相繼到場,我地之後先開始叫做再有野傾下笑下~!!

佢地呢場比賽雖然未能晉級,但睇到佢地咁訓身比賽就仍然係覺得要支持~!!
直到佢地打完比賽之後,我地就一班人落左去葵芳到食lunch兼埋吹下水啦~!!

連同佢地成班同事一齊傾計,當然聽到佢地平日都係會鬧出唔少笑話啦...
雖然今轉去玩當o既呢班人係換左部份成員,不過我同佢地好快亦都熟左啦~!!

至於上次有一齊玩過o既原班人馬,當然就唔使講更加唔會係覺得陌生啦~!!
完左下午場lunch之後,我地就要轉戰至尖沙咀去會合部份成員兼要食野~!!

因為今晚去唱K之安排係唔包晚飯,所以我地今次都要提早少少食左野先~!!
連埋呢轉又再有Wilson加入之後,最終就去到唱K現場就見埋最後兩位朋友喇~!!

今晚呢場唱K主力唔係唱K,事因佢地班人差唔多全部都掛住玩骰盅呀~!!
不過當中大家又玩又笑o既氣氛就真係好開心,最終玩到11:00pm左右就要散啦~!!

至於我地今次去唱K之行最驚訝o既,竟然係我地埋單o既時候發生o既事囉~!!
事關我地今日食左幾餐飯當中,竟然都冇任何一轉夠唱K呢個活動為平呀~!!
同時呢次唱K活動o既消費方面,亦都真係我唱K史上最平最平o既一次囉~!!