2012-02-18 10:50:35Ethan~

18/2/2012

 
已經有一段時間冇聚埋o既我地,今晚終於都有機會走埋一齊食飯喇~!!
雖然我同阿仔每個月都會有meeting啦,無奈今個月時間上就比較緊迫呢~?!

所以我地就趁呢個期係可以做到,就連帶埋Raymond一齊約埋出o黎嚕~!!
至於今次約飯局o既安排同埋所有計劃,我都係交由阿仔去全權負責啦~!!

我地今次揀左去新墟到試間新野,而呢間新野就係由阿仔d朋友介紹啦~!!
呢到d野食雖然份量唔係好大,不過就勝在夠好味同埋夠經濟實惠嚕~!!

我地先後都叫左成六樣野食,先至叫做可以夠我地三個大男孩食喎...
而我地圍埋當然就乜都會傾下啦,首先當然就係各自講下自己近期生活事啦~!!

不論係返工定返學o既我地,手頭上都有唔少野要處理同埋好忙碌呀~!!
所以我地早年先開始傾好呢個聚會形式,希望我地就算幾忙都可以抽時間見下~!!

至於我近期升職一事,當然亦都係佢地會拎o黎做話題去傾o既野之一啦~!!
雖則話我宜家係升左職做d管理工作,不過我竟然比從前更加忙上忙嚕~!!

另一方面...
我地三個走埋必定會傾到o既話題,當然就係關於班掛牌成員o既事啦~!!
無論係佢地近期o既表現定係感情事,只要我地係知道o既都會拎出o黎傾下~!!

而以往每年都係會有新人出牌,至於今年就暫時未有好成功o既例子啦~!!
不過上年一出牌就成功成為新人皇o既『愛人』,同時成為今晚o既熱話啦~!!
呢個新人皇o既表現真係好勁,事因連多年o黎o既冠軍級人馬阿仔都服左佢~!!
雖然佢上年的確係有超卓表現,但今年首兩個月就比上年同期表現回落唔少~!!

除左有講及一堆正經o既話題之外,唔少得o既當然就係講下d娛樂新聞啦~!!
而近日熱話當然就係特首選舉事宜,至於劇集方面就梗係〝On Call 36小時〞啦~!!

而透過呢堆話題就會帶出下一個話題,因為我地三個都會傾下我地o既感情線嚕~!!
事因自上年開始,我都已經連續彈出左唔少緋聞以及有可能性o既感情事嘛~!!
無奈次次出現身邊o既人都係唔太適合我,所以至今o既我都繼續係單身嚕~!!

我明白身邊各位都好關心我呢方面,不過我始終未搵到一個適當人選~!!
同時今次就住相關事宜,佢地亦都有提供方向同埋俾左唔少分析及意見我啦~!!
三個圍埋咁樣開開心心食飯兼吹水,吹到11:00pm左右就真係要正式散去啦~!!
 
連續劇

開首的一篇是某某出生 媽媽給寶寶奉上這一生頭一吻
開端之後或晴或暗 怎麼走就像連續劇也欠缺安穩

或者 於某集我可抬頭欣賞到你
或者 一轉念便要失去你
或者 轉折漸太多 遺忘怎擁抱你
或者 擁緊偏已斷氣

情人們一呼一吸相愛到底 結局或同樣
仍想將你我這幕 演得更理想
能修補即管修補 不要再想 再一刻人便缺氧
熟悉的歌曲 等與你合唱

新一章怎可是你我分開 可否改寫得像你我當初還相愛
只可惜上集難逆轉 傷感的下集仍然未播 我會修改

如果 當晚沒有分神來緊張佈置
如果 不必誤會再猜疑
如果 將對白說得平和 不加諷刺
如果 真的可有下次

情人們一呼一吸相愛到底 結局或同樣
仍然能拖緊彼此 走絕地雪霜
如能重修好一雙 不要再想 再一刻人便缺氧
明知可一起 不要再獨唱

情人們一呼一吸相愛到底 結局或同樣
仍想將你我這幕 演得更理想
如能重修好一雙 不要再想 再一刻誰亦要退下場
多得你在場 多得我在場 天空也在場 演好這一章 呼吸太無常