2012-01-25 12:06:05Ethan~

25/1/2012

  
一連數日o既農曆新年假期已經尾聲,而且今日又係初三不宜出去拜年啦...
所以我同阿仔就揀今日一聚當拜年,所以我地下午就揀左出去睇賀歲片唷~!!

每年我地都會是但一日當團年,而且個仔亦都要以新形象o黎同我拜年啦...
今年我地揀左初三去睇戲,而阿仔亦於早前已經為左今次呢個活動做好準備嚕~!!
事因每年呢d時間要去睇戲,往往要排隊買飛都絕對係一件麻煩事丫嘛~!!

因為阿仔早前已經買定飛,所以我地大約2:15pm左右去到戲院會合就可以喇~!!
至於我地今次就揀左睇〝喜上加喜2012〞,揀佢o既主因就係我地都想笑住過年~!!

至於套片就的確冇令我地失望,因為全套片當中都有唔少笑位同埋爛gag呀...
雖然今次同阿仔見面o既時間唔係長,不過我地始終都想承接往年o既習慣嘛~!!

而o係睇完套戲之後o既時間,我地就去左M記到食下野兼去馬會買下六合彩啦...
再者我地亦都有趁住呢次聚頭機會,同佢講下及後o既安排同近日o既事宜啦~!!
事因我早前同大妹有見過面,所以我咪趁住機會將呢件事同佢講過下囉~!!

另一方面...
隨住新o既一年開始,好多唔同o既計劃同埋掛牌上o既調動又好快出現啦~!!
上一年就殺出一個好強o既新掛牌成員,不過今年o既佢心態肯定就有所唔同啦~!?
雖然每年都或者會有新人出現,但近年度又的確未必個個都可以成功出牌呢~!?

而o係面對呢d新人出現o既心態下,我反而覺得佢應該會識得更成熟去面對嚕~!?
縱然上年出現左一個咁強勁o既對手情況下,佢都仍然可以繼續做出好成績嘛~!!
所以我更相信二人間o既感情,係必須要經歷下一d考驗同風浪先夠穩陣囉~!!

因為好多人頭一年o既時候,往往都會好有衝勁同熱誠去爭取同表現自己啦...
但係可以繼續一直用心咁行落去o既人,的的確確又係一件唔容易o既事呀~!!

至於今日o既約會,阿仔就以近期先幫佢搞掂左冇耐o既全新形象o黎見我啦...
果然經過我同佢執過之後,佢身邊o既所有人都有唔少正面o既評價同觀感嚕~!!

隨住新曆新年同農曆新年都先後過去,新一年o既各項計劃就隨即要開始喇...
一個簡單o既聚會好快就完成,o係我最後俾埋利是個仔之後就要正式散去嚕~!!