2012-01-18 22:18:15Ethan~

18/1/2012

 
上年度所有野都完晒之後,我同『愛人』都已經唔再好似以前咁喇...
正正就係因為呢個轉變,忽然間又令我對佢產生出一系列o既疑問囉~!?

由月頭睇頒獎禮o既時候開始,去到宜家都先後問左自己好多問題呀...
到底佢係咪又係玩一年就唔見左o既人,佢係咪又係好似堆前No咁樣消失~?!

上年度全年都有好表現o既佢,今年一開波o既感覺就已經打回原形咁...
自上年底由佢轉走開始,係咪問題就已經存在同埋係我地o既隱憂呢~?!

另一方面...
月初及上年尾時間先後因為一d問題,佢同我之間就竟然有d唔協調啦~!!
事因我前後數次有事叫佢出手,佢都冇嘗試過去諗辦法幫我解決下嘛~!!
而我突然出呢堆task俾佢,主因就係想考驗下佢平日講o既做o既係咪一致~?!

無奈結果係令我有d失望,而且佢仲為左呢d事而向我發脾氣示威喎~!!
其實我都係好後期同佢玩Whatsapp先知佢嬲左,不過我都有出過手哄返佢~?!

至於近日同身邊人o既對話當中,亦都曾經提及佢仲有冇搵我或見過面啦...
點知尋晚同阿仔講完佢表現之後,佢今日就Whatsapp約我今晚出去食飯喎~!!

我地今晚最終就約左出旺角食野,而佢話見面目的就係因為我地太耐冇見~?!
不過今次一見面o既第一反應唔係鬥咀,而係變為講下我(地)公司o既事喎~!!
事因佢都知道呢排有一連串變動,所以佢咪一次過問晒我近期呢堆事囉~!!

今轉見面主力竟然變左講公司事,不過我亦都有趁機問下佢考EA2 o既事啦~!!
話晒佢呢方面都有經驗同埋轉數快,所以我咪諗住問佢拎下參考答案嚕~!!
由於今次見面時間唔係太多,所以我地主要都係抽晒堆重點去傾下就算喇~!!

至於o係講完堆公司事之後,我地就提及到上年度佢仲欠我而未清o既野啦~!?
當我地一轉到講到私事方面o既時候,鬥咀o既情況又少不免會出現一下嚕~!!
不過呢種場面已經唔再好似從前咁喇,因為我地會迫對方盡快提出解決方法~!?

另外...對於佢近日o既表現方面,其實我對佢o既心態都已經作出調整喇~!!
雖然佢o既身份暫時未有大改變,不過今次見面o既感覺就同以前真係好唔同~!?
到底係呢一連串o既轉變我仲未適應,但係佢俾我o既感覺真係已經唔同左呢~?!