2011-12-31 10:29:30Ethan~

31/12/2011

 
今晚同過往幾年都係一樣,我地都係有約埋一齊去出去倒數...
同時今日係Raymond生日,所以我同阿仔就特意約埋佢一齊去慶祝啦~!!

我地三個簡單又方便,早前時間好容易就已經有共識約埋今日一齊玩~!!
雖然我地都已經唔係第一年一齊過,不過今次就係我地三個第一次咁慶祝~!!

我地三個都係第一次去圓方食飯,又係第一次去間唔錯o既餐廳到食啦~!!
為左呢次o既慶生兼倒數活動,當然我早就已經做定準備功夫去做安排啦~!!

已經唔係第一年一齊過呢一晚,同時我地都覺得好似呢樣野已經變成習慣~!!
習慣左每年呢個時間都會約埋,習慣左大家都總會搵d活動一齊去迎新一年~!!

至於今晚o既飯局安排方面,我地三個就先係各自做完自己野先出去啦~!!
約好大約7:30pm左右去到目的地等,而我就先同阿仔o係附近行左陣先嚕~!!

事因阿仔話想買下新衫褲去換形象,所以我咪同佢四圍行下兼睇下有咩買嚕~?!
最終佢就買入左一件新外套,至於其他衫褲上o既配合就會留待下星期再搞~!!
呢年o既佢雖然都換左兩次形象,但今次轉款o既要求反而就係佢主動提出~?!

到陪阿仔買完野之後,我地三個就起行去今晚o既餐廳到食是次晚飯啦...
而今次去o既呢間餐廳當然就係由我去揀,而且佢地兩個都非常滿意啦~!!
畢竟選擇場地同主打氣氛呢d野,始終都係我比較上強o既範疇啦~!!

而是次圍埋主要傾到o既話題方面,當然就係近期掛牌們o既感情事啦~!!
至於我同某女仔o既感情線方面o既事,同樣成為佢地甚為關心o既事囉~!!

唔經唔覺o黎到一年最後一日,倒數之前大家當然都有個回顧啦...
睇返晒本年度發生o既一切,原來我地今年都留低左唔少好o既回憶同時光嚕~!!

同時...今年年尾一連兩個大節日,阿仔都係o係我身邊陪我一齊過啦~!!
所以呢個特別o既經歷,同時亦成為咁多年o黎第一個創下o既新紀錄唷~!!