2011-12-23 18:15:30Ethan~

23/12/2011

  
今日係一連四日o既聖誕假期前夕,不過我o既心情已經開始覺得興奮喇...
事因由今日開始直到假期尾聲共五日,我o既假期節目都已經排得密密麻麻呀~!!

今日雖然仲係要返工,不過身邊班同事都已經開始出晒holiday-mood啦...
首先同Mandy及Okan加埋佢地部門o既同事,先o黎左個開心o既聖誕午餐啦~!!
雖則話呢次並唔係大搞o既活動,但係我地有講有笑咁一齊食野真係好開心嚕~!!

至於今晚放工之後就接住有另一場,而呢場就係假期前o既主打啦...
事因『愛人』佢日前眼角膜發炎,所以一連幾日都有關心佢相關o既問題啦~!!

由佢第一轉話俾我聽佢出事開始,我地就未間斷過咁跟住佢o既情況啦...
直到今日佢終於要再次去睇專科醫生,而最終o既結果亦都已經同我講左啦~!!
所以我咪又發揮昔日o既本能,要好似以前咁督促佢o既生活同埋飲食囉~!!

佢個人雖則已經離開左青山,但係佢好多野現階段都仲叫做同我報返晒...
但當正式過埋呢個月之後,佢就真係完全咁離開呢邊搬返過去粉嶺屋企喇~!!

眼見佢隻左眼腫到咁,我除左擔心佢之外咪又係要好似平日咁鬧返佢兩句囉...
以我了解佢o既程度都知道點解會咁,所以我都係以關心方式應對為主嚕~!!

今晚下午收到佢Msg話夜晚一齊食飯,所以我地又約左7:00pm去市中心等~!!
及後就梗係先同佢去左食野,至於食野期間當然就係同佢講埋年底o既事宜啦~!!
當中除左傾到近日MRU班人o既事之外,主力就係講下佢本年仲有咩要做啦~?!

話晒呢一年都就快要完結,所以佢呢年應該要清o既野都係時候要做晒俾我...
不過單係早前要佢重做返d關於交相o既事,佢都已經拖左我好一段長時間喇~!!

而o係我地食完野之後,佢就話想o係到行陣街同埋買返d要買o既野喎...
由於佢明晚將會去參加party關係,所以佢咪要買定份聖誕禮物準備玩交換嚕~?!

但係佢自己原定要買衫褲o既計劃方面,直到今日都仍然係未抽到時間完成~!!
事因我地呢排又有大把約o係身,而且見親佢o既時間又係好趕同埋好短呀~!!
所以佢真係想去認真完成買野o既計劃,相信佢要同我再夾一夾個時間喇~!!

預計要入o既褸同埋褲就仍然未到,不過佢就率先買左件保暖底衫先啦...
同時早前計劃左要剪髮o既佢,同樣因為呢期隻眼o既問題而決定將個期延後啦~!!
不過我地都同樣希望以上所有計劃,可以於2012年到之前全數順利完成啦~!!

另一方面...
同得佢一齊行街買野兼食飯,我地鬥氣同鬥咀o既場面當然就梗係唔少得啦~!!
而o係今轉行街買野o既過程當中,我就竟然撞見Tracy同埋阿Ken兩個嚕~!!

至於最後埋尾o既階段,就係同佢一齊返左去寶田執返晒d野送佢走啦...
呢轉我地都簡單咁講下大家呢幾日o既安排外,當然就係預計下明年o既新安排~!?
事關到佢直式搬返屋企之後,明年度o既各項事宜安排亦會隨之搬返晒過去喇~!!

臨近年尾o既大節雖然冇辦法同佢過,但咁日呢場o既加開就都當係個預祝啦...
呢一年o係我生活中出現得好頻密o既佢,寄望我地日後仍然可以係咁友好啦~!!
 
感激遇到你

女:這是愛 承諾用心戀愛 註定要和你同步飛身愛海
男:誰人是最愛 全情投入去愛 有你每日也精彩

合:永遠與你一起 日後都只愛你
  永遠的心動每日也令我回味
  珍惜就像調味 能維繫便銘記
  愛你能教我幸福一世紀
  O baby I love you. I'll love you everyday
  永遠的心動每日也令我回味
  珍惜就像調味 能維繫便銘記
  愛你能教我幸福一世紀 感激遇到你

女:你是我 唯獨熱戀一個 約定以後甜蜜地分享被窩
男:誰人極疼我 全情投入愛我 叫我快樂太清楚

合:永遠與你一起 日後都只愛你
  永遠的心動每日也令我回味
  珍惜就像調味 能維繫便銘記
  愛你能教我幸福一世紀
  O baby I love you. I'll love you everyday
  永遠的心動每日也令我回味
  珍惜就像調味 能維繫便銘記
  愛你能教我幸福一世紀 感激遇到你