2011-12-12 09:58:10Ethan~

12/12/2011

    
一連三日假期o既最後一日,但係今日偏偏就係最唔得閒o既一日囉~!!
雖然話已經過左兩日假期,心情方面其實應該係要盡早回復正常水平啦~!?

但係我就係因為仲未能夠令自己平伏到,所以先將堆野排晒o係今日去做嚕~!!
訓左兩日之後o既我仍然好眼訓,但係今日起身之後就要開始一日o既行程喇~!!

首站就先出左去葵芳到拎車,之後我就過左去九龍塘到同個仔見面啦...
由於我日前情緒方面非常失控,所以我地就特意加多今日見面去傾下計嚕~!!

到左佢學校之後就等左佢一陣,同時o係呢個時間就要約好下段o既人喇...
而o係同個仔會合左之後,我地就過左去又一城到食返個lunch兼正式傾下計啦~!!

首先當然就係同佢講下我o個日o既事,講下點解我點解會突然間失控啦...
事因當然就係近日公事方面o既人同埋事,再者我又仲有問題仍然未諗得通呢~?!

隨住『愛人』o既正式離開,所有關於公事上o既問題就陸續浮晒上面喇...
佢o既離開無疑令到公司上面o既野變得複雜,同時我對佢o既感覺亦開始有異~?!
就住呢兩方面o既問題所在,我就同阿仔認真咁傾左一次兼聽下佢o既睇法啦~?!

我地大家都理解感情一旦要變,就邊個都阻止唔到呢個事實發生啦...
而我地唯一可以做到o既事,就係確確實實問一下自己究竟有冇真正咁珍惜對方~!?
如果自己真係有為呢段感情努力過,即使係要完結都或者係命運o既安排啦~??

其實為左『愛人』o既問題,我亦都已經聽過唔少身邊人o既意見同睇法...
而最終發現o既問題所在,就係佢同我o既性格及價值觀都有一定性o既差異囉~!!
雖然中間係有努力過去維繫同埋搵共識,但係呢個問題就始終係未搵到答案咁~!!
或者呢一刻o既我真係咩都做唔到,至於日後o既轉變同考驗就係真正o既答案嚕~?!

而關於公事方面及私事方面o既問題,我今次亦都有同佢提過我o既憂慮啦...
眼見身邊呢班幾好拍o既同事將會一一離開,我自己真係有一種好黯然o既感覺~?!
忽然間...令我諗返唔少關係生活同前途上o既問題,所以我都幾苦惱呀~!!

而o係同阿仔完呢堆正經野之後,我地就開始轉變話題去講下o黎緊o既活動喇~!!
事因由下星期開始就會有飯局及活動,所以我地都係時候傾下相關o既計劃啦~!!

正到見完阿仔之後,我就搭車返入去粉嶺同Tina食晚飯兼繼續傾下計啦...
其實呢個安排主要係要配合『愛人』,事因佢今晚係會返過o黎屯門呢邊訓呀~!!

換入同Tina所傾到o既話題,反而就係講下生活事同埋公事上面o既野較多喎...
雖然我地間中都會同對方傾d正經事,但係我今次就並無同佢提到太多野呀~!!
畢竟有好多問題就算傾左,我都知道問題始終係冇辦法可以改變到個現實嘛~!!

有見及此...
我情願轉為同佢傾下d平淡o既事,話晒咁樣都可以開開心心咁傾下野嘛~!!
而o係同佢去食飯之前,我地就因為地上執到寶而令到今晚餐飯變左免費餐嚕~!!
 
最後去到今晚壓軸出場o既人物,當然就係o係我晚飯後去會合o既『愛人』啦~!!
今日係首日同佢分開兩個地方做野,所以感覺上變得既熟悉但又好陌生咁囉~!!

兜兜轉轉...
佢始終都係返左去佢最初o既起步點PYH到返工,感覺當然就係唔錯啦~!!
話晒呢到o既人同埋環境對佢一d都唔陌生,所以佢係應該唔會有咩壓力啦~!!

聽到佢講下今日首日開工o既情況,都知道佢比o係CPH返工開心得多囉...
佢話呢到o既人同環境就係因為太熟,所以令佢有一種好奇怪o既感覺喎~!!

唔知點解...今日o既我對住佢,偏偏個心就有種唔識形容o既怪囉~!!
我唔知道到底係因為我仲適應,定係我已經接受左呢個改變係一個事實喇~?!
忽然間個人就變得好似好平靜咁,但係內心個種唔適形容o既感覺始終存在~!!

同佢一齊由粉嶺搭車返o黎屯門,呢一次都真係我地之間o既第一次呀...
事因我地一向o係呢邊o既會面,好多時都係為左見面傾計或Gathering而約埋嘛~!!
而呢一堆過去o既畫面,今晚就竟然一次過全部浮晒出o黎而令我諗返起唔少野~!!

而呢一切曾經有過o既感覺同經歷,我都清楚知道已經係可一而不可再o架喇...
經歷左咁多事之後而去到今日o既我地,到底又係咪真係可以經歷第二個階段呢~?!

事因o係車程上面除左繼續有談到CPH外,當然就梗係會講下PYH方面o既事啦~!!
每每開始新既圈子同識到新人o既時候,就會有另一d全新o既際遇同引誘嚕~!!

經過多咁多事之後,我自己好清楚知道我係絕對唔會再開任何新quota俾新人喇...
至於佢從前同我提到o既新歡問題,佢今日就話佢經過o係青山洗禮之後已經變左~?!
佢已經變得唔會好似從前咁熱情,又或者好刻意再去開拓新o既圈子喇喎~!?

雖然...無人可以肯定到佢今日所講o既一切,係咪一個新o既改變~!?
但係我亦問左自己一個問題,就係佢o係心態上o既改變到底又係咪一件好事呢~??