2011-11-12 11:39:07Ethan~

12/11/2011

 
呢個期最初其實係想定o係月尾,不過因為阿仔要考試所以就要改一改啦...
但一改之下就早到變到今晚,所以月尾時間肯定又要打電話再傾多一次啦~!!

其實今個月o既meeting方面,主要已經變為傾一個較為謹慎o既問題喇~!!
事因我呢個星期o係公司已經非常燥爆,再者同『愛人』之間又多左問題出現~?!

原本我都打算拖多一個星期時間,睇下堆問題會唔會有好轉先同阿仔講~?!
不過今次個期主要係因為就返阿仔,所以我就唯有先講左呢兩個星期o既事先~!!

大約8:45pm左右去到佢樓下會合佢,首先就同佢講下尋晚餐飯o既情況啦...
事因呢排班掛牌之間都有唔少心病o既關係,所以每次食飯都總會有是非聽囉~!!

就住呢排堆是非都同阿仔講過,當中部份話題亦都係涉及下近日d娛樂啦...
我地邊食糖水邊傾下近日d問題,重點問題就梗係留到最後先同佢交代晒啦~!!

頭兩部份o既問題唔算嚴重,至於最後要傾o既呢部份先係問題所在呀...
單睇返呢兩個星期時間o既我,竟然突然間轉到比以前o既我還我火爆囉~!!

除左公司o既人同埋事之外,可以令到我咁燥爆o既人就只有一個啦...
只係計呢兩個星期o既野,我已經可以嬲到比以前鬧No.2佢地更高o既層次呀~!!

兩個星期之內鬧佢o既次數,比起早段o既時間簡直就係一個創舉囉...
雖然我都知道我地相處方式係較特別,主要都係因為關係上o既定位所致~!?

但係及後真係會有一連串o既轉變,我宜家主要就係要睇表現o既時間~!?
要有將來o既話...就好睇佢宜家到底係咪真係可以俾到信心我嚕~?!

我選擇同阿仔講呢堆問題,係因為我覺得阿仔係最明白我諗咩o既人~?!
畢竟佢都已經對左我七年有多,而且當中又睇過及經歷過唔同o既階段啦~!!
雖則『愛人』係好有方法令我開心,但雙方o既價值觀係咪都係需要考慮呢~?!

同阿仔傾完左部份重點之後,雖然我地宜家都未有好正式o既答案啦...
但係我同阿仔都覺得,不如等我睇埋今個月同『愛人』o既Gathering先再算嚕~?!
因為接住呢兩個星期o既時間,佢o既表現就會直接影響我所落o既決定嚕~!!