2011-09-23 18:22:49Ethan~

23/9/2011

 
自我日前火爆完之後,估唔到今日就竟然到『愛人』玩興爆喎...
再次經過埋呢單野之後,我諗佢更加清楚佢同班同事之間o既距離有幾遠喇~?!

原本今日早上都仲好地地,但佢地o係中段開過會之後就出事喇...
而經我從多方面了解過之後,我最終都係要聽埋『愛人』個版本先作準o既~!!

其實當我做做下野之時,我感覺到當中o既語氣同氣氛都好認真...
而當我聽到佢講左句〝我宜家叫你開會定叫你傾計呀?〞,我就心知不妙喇~?!
當然佢正直黑口黑面o既時間,我就梗係打算等佢冷靜左d先再問咩事啦~?!

但o係唔使幾耐之後,『愛人』就行埋o黎問我今日有冇興趣陪佢食個lunch喎~?!
睇見佢咁o既面口同心情,我都知道佢應該係有好多不滿o既野要同我呻嚕~!!
而且每當遇到佢呢d情況,通常都只係可以由我出手去向佢問個究竟嚕~!!

而造成佢今次咁興爆o既主要死因,咪就係因為班同事開會時o既態度囉...
同時呢方面o既問題及處理,我同佢早前已經講過唔少次及要小心處理嚕~!!
雖然我同佢地係唔同Team做野,不過我早就已經講過班野係要調教嚕~?!

佢地開會時候o既態度的確係好有問題,所以我可以理解『愛人』點解咁樣~?!
但係我都係就住唔同方面同層次都分析,希望佢搵到一個新方向去處理嚕~!!
至於點解班人會夠膽有咁o既態度,我同時都希望『愛人』自己反省一下嚕~?!

我或者『愛人』一玩黑面,基本上班人就會收晒皮兼唔敢埋我地身囉...
因為佢地都知道我地o既攻擊力唔野少,而且佢地又唔識點樣去拆解返個問題~?!

至於呢餐lunch就應『愛人』要求,我地最終係去左買M記返上寶田食啦...
事因呢轉會談o既時間係有限,所以我地首轉就要以快捷為優先考慮條件呀~!!
同時我地呢轉lunch會面係抽起左稿,所以佢地係冇人知道我地一齊食過飯~!!

如果今日唔係搞到佢咁興o既話,其實同佢食lunch個人就肯定係肥仔啦...
不過...佢地都已經搞到咁o既情況,所以『愛人』就連肥仔約佢都推埋嚕~!!

件事叫做隔左個lunch-time之後,我又o係佢地各人身上聽到唔少版本出現...
所以我又繼續發揮我o既本色,收齊所有版本之後先再同『愛人』傾多轉啦~!!

因為下段時間...
我先後聽過阿俊同埋肥妹兩個版本,至於肥仔明顯就係仲估緊件事o既發展~!!
至於收工後應Tina要求同佢一齊走之時,我又從佢身上聽到某d野出o黎喎~?!

我可以講同埋做o既野都已經做晒,所以話大家之間o既層次唔同就真係唔同~!!
我同『愛人』o係lunch已經有共識,加埋夜晚呢轉傾埋就更加肯定佢地係唔得~!!
曾經傾過佢地係咪可以轉型為朋友呢個問題,我諗呢次之後就真係無需再考慮~!!

我地又係o係寶田傾到Marcus放學返o黎,及後又陪左佢地落去食晚飯啦...
一連兩晚都同Marcus有會面同埋交流,睇o黎我同佢之間真係可以更進一步喎~?!

先後經我同Marcus俾佢呻完之後,食飯時間o既佢心情就明顯地稍微好轉左喇...
而且...佢仲因為今日發生左呢件事o既關係,今晚就變左留o係屯門過夜喎~!!
 
痛愛

仍然難禁 看看你這個壞人
有甚麼的吸引
殘酷至此 更讓我想靠近
心知要換個別人 還是有人

如同前世 欠下你的吻
還怎麼敢怒憤
已習慣親朋好友問我 怎會為你等
學會講只因這種狠 深得我心

喜歡你讓我下沉 喜歡你讓我哭
能持續獲得糟蹋亦滿足
喜歡你待我薄情 喜歡你為人冷酷
若是你也發現 你也喜歡虧待我
就讓你永遠痛愛著我

和諧甜美 沒有天意弄人
有甚麼的吸引
誰待我好 我就會不過問
偏偏碰著那壞人 全都誘人

全球情侶 故事也相近
寧願天昏地暗
要為錯的人傷過恨過 方算是勇敢
長世間不喜歡開心喜歡痛心

喜歡你讓我下沉 喜歡你讓我哭
能持續獲得糟蹋亦滿足
喜歡你待我薄情 喜歡你為人冷酷
若是你也發現 你也喜歡虧待我
我願讓你愛上我更加多

喜歡你讓我下沉 喜歡你讓我哭
能持續獲得糟蹋亦滿足
喜歡你待我薄情 喜歡你為人冷酷
若是你也發現 你也喜歡虧待我
我就讓你永遠痛愛著我