2011-09-22 13:31:48Ethan~

22/9/2011

  
由於尋晚差d同屋企人開火,而且又加埋阿仔話及後o既活動要改時間...
一連兩單野已經搞到我超級火爆,不過就住兩單野o既我都並冇嘈過人嚕~!!

因為呢個時間o既我選擇左落街冷靜一下,而且我又真係唔想講任何野嚕~!!
不過最終我就搵左屈姐落o黎陪我,去附近係咁兜圈行下同埋吹下水啦~!!

而今日一早返到公司,『愛人』就同我講話叫我今晚陪佢一齊食晚飯喇...
原因咪就係因為Marcus返左學校溫書,所以我咪又變左做陪佢食飯o個位囉~!!

雖然我地抽起晒全部人去私約都已經唔係第一次,但佢都仍然好驚死...
最初因為佢問得真係好鬼細聲o既關係,所以我都係及後先聽到佢想講咩啦~?!

其實我已經兩日冇訓過覺,所以我面口同精神方面都已經唔多好喇...
有見及此...『愛人』就問我係咪冇訓過,而我就叫做同佢過講下點解啦~!?

當佢知道我心情唔多好o既時候,其實佢都已經唔係好敢再搞到我火上火...
同時佢又問及我...點解我尋日唔開心落左街行,都唔打俾佢叫佢陪我喎~?!

至於今晚突約食飯就要事先做定安排,所以我地就要早d傾掂今晚食咩啦~?!
起初佢係以為我一定要返屋企食飯,及後先可以再出o黎陪佢去食野啦...
所以呢個階段o既佢就有第一個諗法,就係話決定出新墟到食野兼去買杯啦~!!

及後到我話左我係可以唔使返屋企食之後,佢就即刻俾左第二個方案出o黎...
事因上次同佢落去元朗食過野之後,佢就一直都話想搵機會去某間餐廳食扒~!!
最終我地好快就傾好左揀第二個方案,所以放工後o既處理就同平日一樣嚕~!!

收工返屋企沖涼兼換左套衫之後,我就同『愛人』約好會合地點及時間...
佢今次真係好醒目唔敢玩遲出現,事因佢都知道我今日o既心情超級易著火~!!

大約6:30pm左右係M記等埋之後,我地就選擇左揀615慢慢搭落元朗啦...
佢初段都繼續問及我點解會咁火爆,咁我咪再一次同佢重申我o既諗法嚕~!!

其實今早o係公司o個陣,我都已經叫做同佢講過下呢堆相關性o既問題嚕...
再者佢都好清楚我一向做事o既方式,所以佢某程度上都好理解我o既心情啦~!!
我明白佢都唔想我下下咁易就興爆,不過我真係需要d時間去冷靜下嚕~!!

另一方面...
佢同得我一齊食野少不免亦會講埋公事,不過呢排情況已經叫做好左d啦~!?
事關玩野o既人已經少左好多動作,而佢又已經有一個唔係走就升o既心態喇~!!

至於今晚有傾到o既另一重點話題,竟然就係傾返佢o既生活態度問題喎...
佢話近呢兩個月時間,佢儲到o既錢竟然係比佢自己早前預算o既多出一截喎~?!

其實關於呢方面o既事宜,我同佢都覺得個數係的確令人有d意外嚕...
因為佢自八月份封左quota之後,及後呢個月o既活動或飯局數目都係好少嚕~!!

對比返佢以前o係粉嶺o既表現,自佢過左o黎屯門之後又真係有好大改變...
除左o係活動數字同儲錢方面見到d野之外,佢心態上明顯都已經係唔同左嚕~!!

至於o係食完飯之後o既時間,我地又選擇搭返615返去寶田繼續傾計啦~!!
不過上到去真係叫做傾左一陣之後,我地及後就決定一齊開電腦睇電影喇~!!
我地最終揀左睇〝潮性辦公室〞,最後仲睇到Marcus返埋o黎都仲未睇完呀~!?

三個人一齊睇埋個埋尾之後,我地就決定陪仲未食野o既Marcus落樓食野啦...
而o係呢轉三個人一齊食野o既過程當中,我同『愛人』又有野覺得意外喇~!!

因為今晚當中講到『愛人』要去大埔考試,所以佢就要問我點樣搭車啦...
咁我最先都係諗到火車或73及73A啦,不過我最終都係決定聽日先俾答案佢~!!
呢個時間o既Marcus就差d見到我o既功力,再者『愛人』都叫佢唔好挑戰我~!!

至於令我同『愛人』都覺得意外o既重點表現...
就係Marcus真係好喜歡我,而且佢仲成日叫我落上水搵佢一齊去食好野喎~!!
而且今次呢餐宵夜埋單之際,Marcus突然間主動話呢次由佢請我食添呀~?!@_@

其實早前已經聽到『愛人』講,話Marcus成日問及我同埋好想約我食飯啦...
而今晚又不謀而合俾佢見到我兼食埋野,咁呢個願望係咪又叫做已達到左呢~?!