2011-09-20 20:38:55Ethan~

20/9/2011

 
經過尋晚同『愛人』傾完之後,再加埋我用左一整夜去反覆思量...
我今早返工就同佢傾埋最後o既決定,因為我知道呢個方案佢一定接受~!!

我知道再咁糾纏落去都係冇意思,而且佢宜家已經去到唔怕鬧o既階段~!!
既然係咁...我就唯有將早前傾過o既方案,重新做過大幅度o既調整~!!

我知道要佢再讓步根本就唔可能,所以我唯有選擇用呢個方法去解決啦...
事因佢係我『愛人』呢個特殊身份,故此我就俾佢以無限期形式去還債~!!
至於我是次唯一附加o既條件,就係希望佢日後可以咩都係行自動波嚕~!!

回心一想...佢尋日開出俾我o既條件,其實我係可以就咁接受左就算~!!
雖然我唔可以完全令佢肯的起心肝戒煙,但佢就話佢會將個數字向下調啦~?!
但係經過我同佢討論完之後,我始終都係覺得呢個只係治標o既方法~!!

我唔想用到一個用o黎對付小學生o既方法,搞到要走去set quota嚕~!!
而我真正希望o既...係佢為左自己去做,而唔係為左應付我而去做呀~!!

話就話佢係唔怕俾我鬧,但係佢應該心知我唔止識用呢一招咁簡單o既~?!
相比之下...佢就似乎比較怕我對住佢玩黑面,唔睬佢或者發脾氣嚕~!!
咁當然呢d招數都係未去到我要玩放棄o既階段,我先仲會用呢d方法啦~!!

而o係我今早未正式同佢傾之前,我就先同佢預告話今日繼續傾埋呢件事~!!
當佢聽到我話個方案係佢必定接受之時,佢就笑笑口問我係咪決定放棄追數~?!

及後到我正式同佢交代呢個方案o既時候,佢個樣又突然好神色凝重喎...
起初我都覺得好奇怪...點解早段又識笑,宜家又突然變到咁認真呢~?!

到我正式同佢講好晒個新方案之後,佢又突然間轉台玩唱歌仔喎...
經過兩轉傾呢堆野o既時間裡面,我覺得佢知道我呢次讓步都係為佢好嚕~?!
而且佢係應該知道我選擇咁做o既原因,所以o係佢深呼吸完之後就識笑返~!!

雖然前後兩轉o既會談當中,佢都係有繼續同我鬥氣兼講條件呀...
但明顯佢係心知我係好錫佢,所以先會令佢有前後幾個唔連接o既反應嚕~!!

最後...我地今日仲傾到下個月o既Monthly Gathering打算點樣安排啦~?!
佢問我下個月o既Gathering係咪會叫埋阿仔,同埋計劃係咪跟返之前所傾o既咁~?!

雖然日期暫時就仲未揀好邊日,但呢樣我地就已經有左個初步共識啦...
事關人物、地點同埋內容都已經傾好左,只要傾好埋日子就已經可以落實~!!