2011-09-18 09:41:00Ethan~

18/9/2011

 
年度阿仔o既生日正日雖然已經過左,不過我今年就會就會有特別安排喎...
佢今年o既生日已經唔再玩特別,但今年就玩做分開前後兩場飯局作慶祝啦~!!

今年同以往都有唔同,因為今年並唔係請o黎一大班掛牌同佢慶生啦...
至於今晚呢個飯局就係由『愛人』同場,加埋我同佢一齊食飯當係慶祝呀~!!

由於我早前應承過『愛人』,話會同佢去食返餐海鮮餐當係monthly gathering啦~!!
再者呢餐飯又可以再埋阿仔一齊,咁樣o既安排咪可以做到一舉幾得囉~!!

今次呢轉飯局就決定左落去元朗食,但事前我就先同阿仔傾左一排野啦...
因為我上個月問過佢一堆問題,而呢堆問題其實係我同佢都需要去反思o既~?!

當然今日見面o既時候,我就梗係會同佢講下家族o既野同埋近日o既事啦~!!
雖然近日要煩惱同不快o既野都唔少,所以我都有同佢逐一咁同佢傾過下啦~!!

互相傾談當中就梗係少不免會有得著,或者我真係應該放低一份執著o既~?!
所以o係佢答晒我早前問佢o既野之後,我都真係決定將所以問題暫時擱置嚕~!!

至於『愛人』就需要由粉嶺趕返過o黎,所以我同阿仔咪邊傾邊等囉...
去到差唔到6:00pm左右,我地就終於等齊人可以起程搭車去元朗食野喇~!!

而我同『愛人』亦難得同場,所以我地就先o黎返個鬥氣連場啦...
同佢講過下近兩日o既野之餘,當然就梗係交俾佢同阿仔傾下計做交流啦~!!

至於今晚o既重點話題...
除左係有講到生活、相處、興趣同埋金錢之外,最重要o既竟然係大談愛情論~!!
另外『愛人』近日又話想開始學我咁儲巴士,所以呢個問題我地亦有探討過~!!

而o係開始今晚一眾o既話題之前,『愛人』首先就唱左兩首生日歌去道賀~!!
及後佢地就講下學業上或前途o既事,而唔少得會講o既就係傾到感情觀啦~!!

既然今晚大談愛情論呢方面o既野,我就梗係將時間交俾佢地去交流下啦...
事關我從佢地兩個o既對答上面,其實係可以睇到佢地對拍拖o既睇法及要求~!!

雖然知道阿仔已經有目標,不過佢就好似仲係有好多野要擔心咁喎...
但係經過『愛人』同佢傾過之後,我地都覺得呢個機會其實係可以一試嚕~?!
但如果佢想要成功o既話,無疑佢就真係要做定好多準備同埋其改善工作~!!

佢地已經先後經過左兩次會面,感覺上同交流亦都有明顯o既進步啦...
不過佢地要有再進一步o既可能性,我就反而覺得仲需要一段時間去努力嚕~!!
 
好的事情

休息是為了走更長的路 
你就是我的旅途 
都是因為你 我一直漫步 

想要跟你一起走到最後 
但我遺失了地圖 
誰給誰束縛 誰比誰辛苦 
愛到深處才會領悟 

好的事情 最後雖然結束 
感動十分 就有十分滿足 
謝謝你 是你陪我走過那些路 
痛 是以後無法再給你幸福 

好的事情 也許能夠重複 
感動時分 就算紛紛模糊 
不要哭 至少你和我記得很清楚 
愛 是為彼此祝福 

想要跟你一起走到最後 
但我遺失了地圖 
誰給誰束縛 誰比誰辛苦 
愛到深處才會領悟

好的事情 最後雖然結束 
感動十分 就有十分滿足 
謝謝你 是你陪我走過那些路 
痛 是以後無法再給你幸福 

好的事情 也許能夠重複 
感動時分 就算紛紛模糊 
不要哭 至少你和我記得很清楚 
愛 是為彼此祝福 

不要哭 至少你和我記得很清楚 
愛 是為彼此祝福