2011-08-29 13:31:21Ethan~

29/8/2011

 
今日由返到公司開始,就已經見到『愛人』全日都黑口黑面啦...
我最初都唔太為意佢做乜咁,直到及後有同事走o黎問我知唔知發生左咩事~?!

由於佢今日全日都keep住呢個樣,所以成班同事都冇人敢埋佢身問話~!?
而佢地班人就叫我同『愛人』傾下,順便打探下咩事令佢突然間變到咁o既樣喎~!!

初段佢連對住我o既態度都唔係太好,所以呢刻o既我就更加覺得佢有古怪啦~?!
到我及後轉返用平日用開o既方法,但都估唔到連我發脾氣呢招都一樣唔收效~?!
於是我就唯有改用柔o既方法問佢,希望o係咁o既情況之下可以問到d野啦~!!

同時由於今日係星期一,所以我都要同佢傾下點樣處理佢今晚餐晚飯啦~?!
而因為佢於上星期就話過會約Tina食飯,所以佢又好突然就話約今晚一齊食啦~!!

我地都知道Tina呢排因為感情問題而煩惱,加上早前又有單野又牽涉到佢地~?!
所以『愛人』就想借呢個機會一次過搞掂晒,所以呢晚我地就一齊食晚啦~!!

收工之後就各自散去,因為我同『愛人』都要先返屋企擺低d野先啦...
及後我同Tina會合埋『愛人』之後,我地就一齊行出去市中心到打邊爐啦~!!

呢次個飯局主要都係由佢兩個去傾,至於我就只係變成一個輔助成員啦...
事關我同『愛人』早就夾好晒稿,所以我好清楚佢講緊d野係真心定假意嚕~?!
其實傾d表面o既野就真係傾得好開心o既,無奈佢地o既話題始終係有限丫~?!

當然今晚主打o既話題同要傾o既野,就係關於Tina近日o既感情及情緒問題啦~!!
再者...早前『愛人』同Tina之間又因為Facebook一事搞到有d誤會呢~?!

另一方面...
全餐飯除左有講到感情問題之外,佢地亦有講到即將去台灣旅行一事啦~!!
事關佢地都計劃左九月會去該地,但『愛人』就因為簽證問題而可能要延期~?!

同時關於『愛人』今日全日黑面一事,呢餐飯當中Tina都有問過點解啦~?!
不過『愛人』俾佢個版本,就只係一個早前已發生兼有埋結局o既事o既延遲版~!!

至於o係完左餐飯之後,我地就行左出去公園附近到繼續吹多陣水啦...
就住Tina有o既問題同佢現時心態等各方面,我地都俾左唔少意見同分析佢喇~!!

同時我今晚亦都配合好『愛人』,我會識得俾返相關o既反應俾佢啦...
所以我地今晚照舊有玩互串,而佢又繼續好似以前對住我咁玩賣口乖嚕~!!

傾到大約9:00pm左右,我同『愛人』就先送左Tina去搭車返上水啦...
同時一個由我同『愛人』一齊送佢走o既景況,今晚就係第一次正式發生喇~!!
因為從前都只係由我送佢地去搭車,而今次就開始換左個全新o既局面喇~!!