2011-08-10 19:55:20Ethan~

10/8/2011

完左所謂o既四日假期之後,終於都要好唔情願咁返工喇...
尋晚我已經因為好多野而搞到個人憫憫地,所以趁住眼訓就走左去訓~!!

今日一早就同阿仔SMS左一輪,但無奈我今日全日都係著晒火囉...
其實我尋日一返到香港之後,我就已經隨即SMS同埋打過俾阿仔o架喇~!!

事關我除左想同佢講下呢兩日o既事之外,另外就係有野要佢幫我跟埋啦~!!
而我早前交俾佢去完成o既任務,佢係今日就已經完全幫我搞掂好晒喇~!!

同時佢今日都同我約實左,我地會o係呢個星期五晚一齊去睇戲啦...
等佢同我交代好晒d事情之後,我就要繼續面對今日要我去解決o既問題呀~!!

今早一返到公司見到自己張檯,就已經有一種淪陷左o既感覺囉...
擺到成檯野等我完假返o黎逐樣清之餘,另外就係有一大堆九唔搭八o既野添嚕~!!
尋晚諗起今日要返工o既時候,我已經有種好討厭同埋好抗拒o既感覺o架喇~!!

除左要面對一大堆未做o既野之外,最煩o既係要見班令我覺得好煩擾o既人嚕~!!
將各種唔同o既元素加埋之後,就足以令我由開工火到收工都仲未火完呀~!!

另一方面...
今日唔知今日發生左咩事,由今早開始就已經有同事約我一齊食飯喇~!!
先後有三子,孖妹同Anti都想約我食lunch,至於孖妹本身仲想約埋我今晚添~?!

但係因為時間上o既安排問題,我最終都係根據佢地約我o既次序去應約...
所以今日餐lunch就留左o係canteen同Anti食,至於收工後就梗係返左屋企抖啦~!!

就係因為我今日全日都好火o既關係,所以今日大致上都冇人敢o黎惹我~!!
而我同『愛人』今日都冇咩講過野,全日都只係o係佢收工o個陣傾講左一陣嚕~!!