2011-08-09 21:31:47Ethan~

8-9/8/2011

 
上年o既呢個時候去左澳門玩,估唔到今年呢個時候同樣去左呢到玩喎...
幸好呢兩日o既天氣未算係太熱,所以出外玩或者行街都唔算係太辛苦啦~!!

首日因為要出門而要早起,所以呢日絕大多數時間都係覺得自己唔夠訓~!!
但係經過左一輪飲飲食食之後,我就開始有返d能量去繼續行程啦~!!

其實呢兩日o既行程同上次大致相似,所以呢次就冇咩特別驚喜喇...
而一心諗住難得可以離開香港去玩返兩日o既感覺,最終都只係覺得麻麻地啦~!!
畢竟當中發生過唔少問題,而且我又一連幾日都冇一覺好訓過添呀~?!

而今次之行裡面,我地第一餐就係去一間當地幾出名食萄國餐o既餐廳食野啦...
其實呢轉所食o既野都算係好好味,而我人生第一次飲酒o既經歷就o係呢到喇~!!

原因係因為佢地點左一堆野食之後,仲點左支叫做果酒咁上下o既野啦...
起初佢地話呢支野只係生果溝埋汽水,只係當中會有極少極少o既紅酒成份~?!

所以...我起初肯飲o既原因,都只係抱住個嘗試一下o既心態啦~!!
點知飲左大約一杯之後,我就開始覺得好眼訓同埋自己有d九唔搭八o既感覺嚕~!!

由於我係個完全唔飲酒o既人,所以第一次有呢種感覺都真係好難忘呀~!!
及後我地就繼續去行街同埋食野,至於夜晚時段我就曾經打過俾『愛人』啦~!!

因為我一連兩日都唔o係到,而我又唔係太放心佢自己一個o係呢邊喎...
所以我就打返o黎問下佢當晚身處邊到,同埋當日公司有冇咩發生而令佢不快啦~?!

最終o係我完晒兩日行程之後,我返到o黎香港先一一咁同佢再詳談呀...
我只係離開左兩日,估唔到佢就已經有咁多野要同我講同埋等我返o黎商議嚕~?!

佢同Marcus搞間屋都已經搞左一段時間,但到左今日都未能夠完全埋晒尾~!!
單係呢兩日...佢就已經冇o係屯門到過夜,而搞到要返過去粉嶺到訓喇~!!

而令到佢有咁樣安排o既原因,估唔到公私兩邊都有原因而令佢要咁做囉~?!
佢除左要繼續幫部電腦救亡之外,另外老細又交左d野要佢返去睇同埋學啦~!!
同時佢係仲未有呢邊間屋o既鎖匙,所以最終就令佢選擇左返佢屋企到訓喇~!!

而同佢傾完一眾問題之後,我就叫佢好盡快做好晒d野等佢可盡早安頓喇~!!
不過佢話呢兩日除左有以上問題之外,另一重點就係因為我又唔o係呢到啦~!!

雖然我未能完全確定佢答o既野係咪真話,但我就因為咁而俾佢鬧左一轉呀~!!
佢話我成日都覺得佢答我o既野都係fake緊我,又話我連最基本信佢都做唔到嚕~?!
其實...我都唔知係咪因為過住o既事,而令我不自覺地有呢個本能反應呀~!?