2011-07-16 10:32:58Ethan~

16/7/2011(生日飯尾場)

 
本年度o既慶生飯局終於都到左尾聲,而今日就係真真正正o既最後一場喇...
而今年咁多場飯局當中,呢場亦係唯一一場係全日都落住雨o既行程啦~!!

原定今日o既場次係有唔同計劃,但無奈因為天雨關係而要改變行程啦~!!
雖然佢o係形式上已經出現過兩次,不過呢場先係佢真正同我單獨慶祝o既一場~!!

首年就守尾場陪我過我o既生日,當然佢都真係有返唔少surprise俾我啦...
經過今日呢次o既飯局,我真係睇到『愛人』係有諗過度過d安排o既~!!
早上先同佢約好時間,到左下午大約5:00左右就過去粉嶺到會合埋佢啦~!!

因為佢曾經應承過我會帶我上去花都廣場間屋,而今次就係佢計劃o既機會啦~!!
由我早段知道佢有呢間屋開始,今日佢終於都肯將個地址正式咁揭盅喇~!!

上去參觀下佢未來的家之後,佢就兌現佢應承過我o既第二個承諾喇...
佢話過我生日會陪我搭一轉巴士,而今次我地就去左搭270A出旺角食飯喇~!!

我地兩個走埋就公私兩談,同時就梗係講下o係公司裡面揀朋友o既可行性啦~?!
由於我同佢o既關係一直都備受關注,所以我地都要諗下邊d人係可以真正轉形~!?
無奈經我地一論分析之後,佢地目前咁多位都未有一個可以由同事轉為朋友嚕~!!

另一方面...
佢尋晚就繼續要去髹屋,而且呢晚仲要搞到好夜先可以走人返屋企訓啦~!!
佢話一連搞左兩日後真係好累,而且阿俊今早又想叫佢一齊北上尋歡樂啦...
所以佢就先行試探我口風,不過我最終都係決定否決佢相關o既諗法呀~!!

至於出到旺角o既時間尚早,所以『愛人』就話行陣街睇下有冇衫買下~?!
因為佢都發覺現役o既衫褲數目,可能已經應付唔到佢可以替換o既進度喇~!!
而且佢又話想重新添置過批新衫褲,以便日後擺o係屯門呢邊以作替換啦~!!

由於驚天雨關係而難搵位,所以我地都只係行左一陣就轉戰去食野啦...
『愛人』話生日一年只係得一次,所以佢話今晚話想同我食餐好o既~!!
只要係我想食o既就可以揀,而價錢方面都唔係一個需要考慮o既因素喎~!!

最終我地都係決定去打邊爐,事關咁樣可以用盡時間去邊食邊傾計嘛~!!
但由於我地叫左勁多野食o既關係,最終我地兩個都係食唔晒兼勁飽咁走人嚕~!!

同時...
我地都竟然有一個一致o既諗法,就係飯後行落去尖沙咀海旁到傾計喎~!!
不過o係去目的地之前,佢就話要準備一個好特別o既生日蛋糕俾我喎~!!
而呢個生日蛋糕就真係夠晒特別,因為我咁大個仔都真係第一次收到囉~!!

至於生日禮物方面,我今年真係冇諗過想『愛人』送d咩俾我呀...
而o係早前行街o個陣見到隻熊貓頭o既喇叭,我就話隻野好得意好搞笑啦~!!
佢就問到我係咪鍾意呢隻野,仲話如果我係鍾意o既話就買o黎送俾我喎~!!

我最終就梗係冇要佢送啦,因為我同佢之間已經唔係用呢樣野去維繫嘛~!!
再者...佢今日做俾我o既野都足以令我難忘,咁樣o既生日都夠晒開心啦~!!

因為佢已經做左好多我意料之外o既野,同時亦都圓左我好多o既願望啦...
至於佢送俾我o既禮物,就係佢親手去畫左部巴士兼寫左內文o既生日卡啦~!!
呢份禮物雖然唔係咩價值野,但係佢份心意同埋努力就足以令我滿足喇~!!

至於o係海邊傾計o既時間,當然就係傾到一d比較感性o既話題啦...
主力係講下感情線同埋相處上o既問題,同時又探究下大家對感情o既期望啦~!!
我睇得出佢暫時都係會以事業為先,感情o既野就已經變得係隨緣o既心態喇~!!

而今日全程當中都講到唔少共識上o既野,同時又回顧返過去八個月o既事啦...
由開波到宜家一直o既進步同努力,無疑中間係要經過磨合先o黎到今日啦~!!

起初同佢唔熟兼唔了解,去到發明左Monthly Gathering同日後私下o既相處...
我地都覺得我地o既步伐係比原以為o既快,呢個結果亦都令我地覺得係奇蹟~!!

要將兩極o既人拉埋已經係難事,而且我地仲要用咁短o既時間就發展到咁...
當中o既經歷同埋佢o既付出及優點,我都係一步一步咁睇到咁埋肯定佢o既~!!

隨住咁多場o既飯局同活動圓滿結束,年度o既生日活動亦都要告一段落喇~!!
而今年令我最難忘同開心o既,就係得到寶貝同『愛人』o既肯定同埋認同嚕~!!
 
值得

關於你好的壞的 都已經聽說
願意深陷的是我 沒有確定的以後
沒有誰祝福我 反而想要勇敢接受

愛到哪裡都會有人犯錯 希望錯的不是我
其實心中沒有退路可守 跟著你錯跟著你走

我們的故事愛就愛到值得 錯也錯的值得
愛到翻天覆地也會有結果 不等你說更美的承諾
我可以對自己承諾 我們的故事愛就愛到值得
錯也錯的值得 是執著是灑脫
留給別人去說 用盡所有力氣不是為我
那是為你才這麼做

關於你好的壞的 都已經聽說
願意深陷的是我 沒有確定的以後
沒有誰祝福我 反而想要勇敢接受

愛到哪裡都會有人犯錯 希望錯的不是我
其實心中沒有退路可守 跟著你錯跟著你走

我們的故事愛就愛到值得 錯也錯的值得
愛到翻天覆地也會有結果 不等你說更美的承諾
我可以對自己承諾 我們的故事愛就愛到值得
錯也錯的值得 是執著是灑脫
留給別人去說 用盡所有力氣不是為我
那是為你才這麼做