2011-07-01 08:40:13Ethan~

1/7/2011(生日飯Part 4)

 
一連兩日都有阿仔o係身邊,而今日就係我正日生日o既大日子啦...
而且一早就已經收到各位用唔同方法俾我o既祝福,心情都真係特別興奮呀~!!

今日先後都收到唔少Msg同來電,當中包括掛牌,朋友同埋親友啦...
不過今日o既重點活動都係繼續玩,因為我同阿仔會去海洋公園走返轉呀~!!

一大早起身執左個人之後,就同阿仔去960車站會合準備起程喇...
雖然我地都唔係好夠訓,不過仍然無減我地今日去玩o既快樂心情呀~!!

至於今日呢個行程,其實我地都已經計劃左一段長時間先正式落實o架喇~!!
由於我一直都好想阿仔陪我去呢到玩,所以佢今年就特意安排左呢個行程啦~!!

搭車出到金鐘之後...
我地就打算先搵d野食下,因為呢餐就當係早餐兼lunch去填飽個肚喇~!!
好快手咁搵d野食左之後,我地就要繼續車程去今日o既目的地啦~!!

幸好今日園內o既人數唔係好多,所以大致上都玩得好輕鬆同埋感覺唔太迫~!!
我地今日玩o既野唔算係太多,因為我地主力都係就住時間去揀野o黎玩嘛~!!
當然好多近日先開左o既新遊戲,我地都有特登去玩返一轉體驗一下啦~!!

至於同得寶貝仔出去玩,我地就梗係要影返d相去做個紀念啦...
今日冇咩特別野會傾,事關我地今日o既心情係要盡情放鬆同享受假期~!!
而且我地都覺得...我地應該抱住一個當係去旅行o既心情盡情咁玩嚕~!!

全日o既感覺有講有笑又有得玩,我真係覺得自己好似去緊旅行咁呀...
另外...今日阿仔亦應我要求,同我畫左一幅雙人卡通畫做留念呀~!!^.^
平日o既活動裡面少不免會影下相,不過畫畫做留念都真係第一次呀~!!

玩到咁上下時間,當然我地就要同今晚飯局另一位成員約好啦...
因為Raymond今晚收工後會同我地食飯,不過地點就由灣仔改左去旺角啦~!!

三個大男孩圍埋食飯就真係夠晒輕鬆,因為我地基本上都無所不談囉~!!
而且我地又唔使揀野去講,我地可以話圍內o既野已經冇咩特別秘密啦~!!
今晚主要話題咪圍繞下掛牌事,再唔係就講下我地三個私下o既事囉~!!

飯局話咁快就要完結,而我同阿仔當然就係一齊搭車返去屯門啦...
而一連兩場由寶貝仔負責o既慶生活動,同時亦都正式圓滿結束喇~!!

至於今日內亦都收到唔少來電道賀,當中包括我o既家姐同埋『愛人』啦~!!
我或者會於月尾時間再度出走,至於『愛人』方面就真係出左事喇~!!

佢尋日真係如我所料去左見工,不過結局就令佢好失望且唔開心啦...
雖然佢今次打o黎主力係向我道賀,但一講到呢樣野之下就變得好頹嚕~!!
睇o黎...我都真係要好好咁同佢傾下計,盡力開解一下佢先得喇~!!

心有獨鍾

這種感覺從來不曾有 左右每天思緒 每一次呼吸
心被佔據 卻苦無醫 是你讓我著了迷
給了甜蜜又保持距離 而你瀟灑來去 玩愛情遊戲
我一天天失去勇氣 偏偏難了難忘記

單單為你心有獨鍾 因為愛過才知情多濃
濃得發痛在心中 痛全是感動
我是真的真的與眾不同

真正為你心有獨鍾 因為有你世界變不同
笑我太傻太懵懂 或愛得太重
只為相信我自己 能永遠對你心獨鍾

給了甜蜜又保持距離 而你瀟灑來去 玩愛情遊戲
我一天天失去勇氣 偏偏難了難忘記

單單為你心有獨鍾 因為愛過才知情多濃
濃得發痛在心中 痛全是感動
我是真的真的與眾不同

真正為你心有獨鍾 因為有你世界變不同
笑我太傻太懵懂 或愛得太重
只為相信我自己 能永遠對你心獨鍾

單單為你心有獨鍾 因為愛過才知情多濃
濃得發痛在心中 痛全是感動
我是真的真的與眾不同

真正為你心有獨鍾 因為有你世界變不同
笑我太傻太懵懂 或愛得太重
只為相信我自己 能永遠對你心獨鍾