2011-06-26 11:23:23Ethan~

26/6/2011(生日飯Part 1)

 
今晚係年度首場o既生日飯局,同時又係同一班舊同學一聚啦...
大約7:00pm左右去到市中心Pizza Hut拎位,之後佢地班人就逐一到場喇~!!

而今晚上半場o既飯局除左有我,詩嘉,Tracy同Janet之外...
另外介有兩個好耐冇見o既舊同學都到場,而佢地分別係Kathy同埋嘉健~!!

起初唔知係咪因為大家太耐冇見,所以都有d冷場o既感覺囉...
雖然大家係同檯食飯,不過就因為近年接觸o既多少而分成左兩邊咁嚕~?!
咁當然有得我在場o既話,呢個咁奇怪o既局面好易咁就俾我打破左喇~!!

大家圍埋主要先係講下妣前d事,又講下大家近年度o既生活情況啦...
畢竟大家畢左業都有數年時間,而且我地今次先係第一次約埋一齊食飯~!!

傾下玩下咁好快就冇咁陌生,及後大家肯講野o既程度都開始多左喇~!!
至於我同詩嘉兩個就係最唔怕羞,近乎全少o既氣氛都係由我地去帶住嚕~!!

直到上半場完左之後,下半場就多埋阿姨同埋阿樂o既加入啦...
一行八人就變得更加好玩,因為佢地兩個又係d會勁多野講o既人嘛~!!

至於呢次飯局...
除左繼續有講到關係Tracy結婚一事之外,另一個突發o既消息同時彈出~!!
我地大家都一心諗住飲完Tracy結婚o個餐後,跟手就到阿姨o個餐啦~?!

不過佢地原來就係因為結婚o既問題,最終搞到臨門一腳先o黎話分開囉~!!
同時由於佢地早前都離合過數次o既關係,所以今次大家都以為佢講笑啦~?!
就算今次真係又話鬧分開都好,或者遲少少時間又會再次一齊返呢~?!

至於講到結婚呢個問題o既時候,女仔們通常都係比較認真及審慎嚕~!!
雖然我地各位都唔希望呢個係事實,不過最終無奈都係要接受啦~!!

另一方面...
呢場飯局表面上好似一切順利,不過背後係咪咁又係另一回事啦~?!
呢班女人們就算佢地內心有幾多不滿都好,表面上o既交際果然又係做到足~!!