2011-06-23 13:26:48Ethan~

22/6/2011

尋晚我同左俊俊去食晚飯,而經呢餐飯之後就真係知道得更多喇...
其實三子o既關係早就開始有唔妥,只不過係察覺到而唔打算開聲嚕~!!

而三子宜家o既關係就好似越o黎越表面化,或者呢個就係定局啦~?!
緣份呢樣野真係好奇怪,就算俾你地相遇到都未必可以做到朋友嚕~?!

而呢餐飯o既出現,或多或少都係同肥仔及『愛人』有關o既...
事關俊俊約左佢地都好耐,但佢地就因為爆期問題而拖至今日都未成事~?!
所以俊俊就把心一橫約我陪佢去食野,而且過程中就傾左d野啦~!!

有關呢件事o既各方面問題,其實我早前都已經同『愛人』傾過下...
再加埋今晚呢次同俊俊私下咁傾,反而令我更睇透佢地之間o既關係囉~!!

往往...就係因為人有得去選擇,所以先會有比較o既情況出現囉~!!
而呢個問題唔及早解決,佢地之間o既關係就好可能只可以去到呢個階段~!?
我理解且明白佢地各自o既性格同埋特點,所以我知道要點樣去接受~!!

今晚個飯局好快咁完左之後,我同俊俊就各自散去返左屋企喇...
而『愛人』夜晚照舊有打o黎,而佢今次打o黎好似係想知道d咩咁啦~?!

就住今晚我同俊俊o既對話,我都有同『愛人』交代過一次啦...
而且我亦都同佢提出數個要點,希望佢可以知道問題重點出左o係邊到嘛~?!

其實早前多次同『愛人』會面時,我都已經先後暗示過d野俾佢知啦...
事關我早就意識到有d野係唔同左,而且身邊部份o既同事亦都feel到有古怪嚕~?!

至於今晚從俊俊口中聽到o既不滿,其實我同『愛人』都曾經經歷過~!!
畢竟人同人o既相處係唔可能冇溝通,再者二人間欠缺共識又係另一問題~?!

而我同『愛人』兩人間o既演變,其實就係一個好o既事例啦...
彼此間o既關係或感情如果真係想要進步,其實都係好靠雙方努力同埋個心~!!
始終...要從同事o既身份去轉變做朋友,的確係有一定性o既難度囉~!!